Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX.TOP 20 [23-9-2011]

savil  23-9-2011


Αγαπημενοι μου φιλοι
 σε ολο τον πλανητη 
[γεια σας και χαρα σας]


Παρασκευη σημερα  τελευταια ημερα της εβδομαδας και ολες οι αγορες του πλανητη ειναι ερωτευμενες γιαυτο πήραν χθες του χρωμα το ερωτα δηλαδη [ το κατακοκκινο].οπως λεει και ενα καινουγιο τραγουδακι  του φιλου του Γ,παπαδοπουλο,ευτυχως αυτος δεν ειναι ο δικτακτωρ,αλλα ο τραγουδιστης.


Σημερα λογικο ειναι να εχουμε μικροαντιδρασεις,μιας και σχεδον ηλθαν(οι αγορες) σε επαφη με τεχνικα σημεια ,δηλαδη τα εμποδια οπως τα ονομαζω εγω .
Η αγορα της Αθηνας με μικρα βηματα προσπαθει να βρει το δρομο της προς χαμηλοτερα επιπεδα και σημεια,αλλα κανοντας καθε φορα μικρους  χρηματιστηριακους κυκλους των 10 η 20 μοναδων.Τωρα λοιπον εχει μπροστα της ενα τετοιο οικονομικο κυκλο που την οδηγει στο 325 (+ -2 μοναδες.)Αυτο φαινεται αυτη την στιγμη στα δικα μου ματια να  ειναι ενα συμμετρικο σημειον του 366 η 370  σαν αποσαση απο την περιοχη του που βρισκομαστε σημερα η και του γνωστου μας 348.
Εχω χαρτογραφημενη ολη την κινηση του δεικτη ,πολλα θα σας αναφερω το Σαββατοκυριακο στις γνωστες αναλυσεις μου.
Καποια μελλοντικα προσεχη γεγονοτα μακροοικονομιας  ,αλλα και οι συνθηκες στις διεθνεις αγορες,θα μας δωσουν  την τελευται κορυφη το δεικτη  απο της ιδρυσεως του.
Αυτη λοιπον η κορυφη θα δρομολογησει σοβαρες εξελιξεις  στην αγορα μας που φθανουν και μεχρι ακραιων ενδεχομενων με ο,τι αυτο συνεπαγεται.[μη ξεχνατε το 1578 με αξονα συμμετριας το 700 μηδενιζει την υπαρχουσα αγορα ]
Ετσι λοιπον για σημερα  αναμενουμε την συνεχεια αυτης της πτωτικης πορειας με πιθανες αντιδρασεις,διοτι τα επιπεδα που ειμαστε ,εχουν δυο κυρια γνωρισματα η ιδιοτητες


1ον μικρη ταχυτητα του δεικτη
2ον συνεχεις αντιστροφες κινησεις (αντιδρασεις),βλεπετε  το ηλεκτρικο ρευμα ερεθιζει ,αυτον που το αγγιζει και σημερα η αγορα ειναι ηλεκτρικα φορτισμενη με πρωτοφανη γεγονοτα που ζουμε.


ΑΥΤΑ και δια σημερα φιλοι μου ,καλη επιτυχια στα προγραμματα σας και στην ζωη σας.Σας υπενθυμιζω επισης ,οτι τα κειμενα μου ειναι ερευνα εκπαιδευτικου χαρακτηρα και αφορουν μονο εμενα.Δεν ειναι προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις.


savil   29-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: