Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

χρηματιστηριον αξιων αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο]

Στην ελλαδα σημερα με το νομο περι τραπεζων καργηθηκε η ατομικη ιδιοκτησια.Ο νομος που ψηφιστηκε  ,ειναι νομος μαρξιστικος,και αντι να πληρωσει (ο πτωχευων) δηλαδη  το πτωχευον ελληνικο κρατος που χρωσταει  στις τραπεζες,πτωχευουμε(κρατικοποιουμε τις τραπεζες η αρπαζουμε τις μετοχες του κοσμου με την απαξιωση τους) για να μην πληρωσει τα χρεη του προς τις τραπεζες και κατα συνεπεια στους μετοχους και  καταθετες.Οι περιουσιες μας εξαφανιστηκαν .Μετα απο αυτο, θα αφησω εγω τα χρηματα μου σε μια κρατικοποιημενη τραπεζα ,μονο αν ειμαι ηλιθιος απο κουνια.Φυσικα,γνωριζω στην ακρη περιμενει το κοματικο κατεστημενο των νεων τζακιων ,η νεα ταξη πραγματων που μας εδωσε το πασοκ για να αρπαξει  τα κρατικοποιημενα,οπως,τραπεζες,σπιτια,μαγαζια ,χωραφια ,εμας τους ιδιους ,τις γυναικες μας και τις κορες μας,ολα ενεχυρο στην τρο ι κα[ευτυχως που μας επιβλεπει ετσι ειπε ο υπουργος]..Εδω μου κλεβεις τις μετοχες μου  ,και θα σου δωσω και τις καταθεσεις μου ?Αισχος  ντροπη σου κυριε ,που ειπες και επιπλεον //ευτυχως που εχουμε την τρο ι κα και μας επιβλεπει.

Κομουνισμος λοιπον ,περι αυτου προκειται ,γιατι δεν το λετε  καθαρα στον κοσμο ?,//Ελληνα δεν εχεις ,ουτε σπιτι ,ουτε μετοχες ουτε τιποτα ,ολα τα χρειαζεται η τρ ο ι κα μου// ευτυχως που υπαρχει εδω//.

ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΤΣΙ? ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ε?ΕΙΣΘΕ με τα καλα σας? 


Οι βλακες στον πλανητη ετελειωσαν ,εμειναν μερικοι μονο στη χωρα ,γιατι δεν εχουν που να πανε και αναγκαζονται και σας ανεχονται.

Κυριες -κυριοι λυπαμαι πολυ,μα παρα πολυ .Προσωπικα απαιχθανομαι τον κομουνισμο και τις δικτακτωριες ,απεχθανομαι το αποφασιζω και διατασω,το εχω ζησει μια φορα στην ζωη μου,δευτερη δεν το αντεχω.

Δεν αντεχω να βλεπω τον ενοχο να αυτοδικαιωνεται απο μονος του μεσα απο την τηλεοραση,επειδη ετυχε η δημοκρατια να ειναι επιεικης,και δεν του εσπασε καποιος τη μουρη ..Ο ιδιος δεν δικαιουται να επικαλειται την δημοκρατια ,διοτι δεν τη υπηρετει,με κατασχεσεις και αφανισμο ατομικων νομιμων περιουσιων.

Αν ειχα  εστω  και μια αμφιβολια οτι  δεν θα παμε στις 152 μοναδες στην καλυτερη των περιπτωσεων,Τωρα ειμαι βεβαιος οτι θα παμε.Σορτ  σορτ σορτ εκει που πρεπει και οταν πρεπει,διοτι παντα υπαρχει η κολοτουμπα του θανατου η το τιναγματα της ψωφιας γατας.,και τα κοματοσκυλα που σημερα αποθρασυνθηκαν με τα αισχη που εκαναν στην αγορα κατα την συνεδρια,αλλα δεν τους σωζει τιποτα .

αυτα που γραφω ειναι μονο για μενα,δεν ειναι προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις.

savil

περισσοτερα το βραδυ ,αν προλαβω.,θα προσπαθησω να προλαβω ,διοτι η αυριανη ημερα ειναι πολυ κρισιμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: