Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον αξων Αθηνων [μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

φιλοι μου γεια σας

Χθες βραδυ η αναλυση γραφτηκε αγρια μεσανυχτα,και εγινε αναρτηση επισης αγρια μεσανυχτα στις 2.3 την νυχτα.Την ωρα την βλεπετε ακριβως κατω απο την δημοσιευση.Σας πληροφορω ,οτι η κουραση ειναι τεραστια και μια αορατη ευθυνη που βαραινει την συνειδηση μου χωρις λογο φυσικα,διοτι ουτε διαφησηση περιμενω ,διοτι δεν θελω να μπερδευω τα πραγματα,και ουτε φυσικα εσεις που με διαβαζετε πληρωνετε,ουτε αυτο ειναι το προβλημα μου.Εγω θελω να ειμαι ενταξει με τη συνειδηση μου και τον εαυτο μου κα προσπαθω να δωσω σε χιλιαδες επισκετες απο ολο τον πλανητη,τις γνωσεις μου  και την ερευνα μου,χωρις αυτο να εναι προταση δια χρηματιστηριακεςπραξεις.
Αλλη μια φορα νομιζω η σελιδα σας δικαιωσε που την διαβαζετε διοτι ηταν απλη και φυσικα ,κρινομενη εκ του αποτελεσματος 100% εκριβης. Να τι σας ειπα χθες βραδυ.

-δεν βλεπω καμια ανοδικη προοπτικη αν θελουμε να λεγομαστε σοβαρη αγορα

- αν ειμαστε οχι σοβαρη αγορα,χρειαζονται δυπλασια κεφαλαια για να στηριχθει  ,αυτο που εγινε χθες και  αυτη η τακτικη δημιουργει θυματα,ειδικα σε απαιδευτους εμπορους .

Γραμμες
---------
(+)
==========415 γραμμη τεστ
(-)

-413  εμποδιον

--409 εμποδιον

--404 εμποδιον

-401 εμποδιον

-393   1ον εμποδιο

(+)
==========380 γραμμη τεστ
(-)

και τι εγινε σημερα?Η απαντηση ειναι στο ταμπo .ΔΥΟ ωρες κρατησε η γραμμη τεστ του 380 και μετα η διασπαση της που ειδατε που οδηγησε τον δεικτη και εχει μελλον ακομη αρκετο μπροστα του.
Επισης ο δεικτης με το ανοιγμα στο 1ον λεπτο αγγιξε το 1ον εμποδιο το 393 και αμεσως γυρισε κατω,ουτε καν προσπαθησε να το παλαιψει το πραγμα.,ασχοληθηκε μονο με την αντοχη και την διασπαση του 380.,το οποιον ηταν σημειον τεστ.

Να σας πω τωρα κατι που φυσικα δεν το ξερετε.Ολα τα ενδιαμεσα εμποδια ηταν ιστορικα εμποδια ,δηλαδη προκυπτουν απο την δραση του δεικτη ως σημερα και ειναι διαφορες μετρησεις και ΚΜΟ.
Ενα απο αυτα τα εποδια  ηταν ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ[ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ] ,και το ειχα βαλλει να δω την αντιδραση του δεικτη και ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ, αν πραγματικα  το παρον προδιαγραφει το μελλον.Ναι φιλοι μου αυτο το σημειον ηταν το!!!!!!!!!!!!!!!!! ναι ναι ηταν το 393 παρακαλω και αυτο μαζυ με αλλες επιστημονικες αναγωγες μας δινει τιμη στον δεικτη που καλυτερα να μην σας το γραψω για να μην τρομαξετε.

Τελειωσε και η σημερινη ημερα,ειμαι  μεσα  στην πορεια του δεικτη και των συντελεστων του,θα μελετησω την κινηση και την σημερινη διαδρομη  του και αν προλαβω θα κανω αναρτηση αποψε το βραδυ ,διαφορετικα ως το πρωι καποια στιγμη θα γινει  αναρτηση της αναλυσης.Ειναι πολυ περιορισμενος ο χρονος μου αυτη την εποχη με χαρτοφυλακια φιλων και γιαυτο συμβαινει αυτο.
Να εχετε ενα καλο απογευμα και καλη ξεκουραση.

savil 8-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: