Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων[ μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

φιλοι μου γεια σας

Παρακολουθησαμε σημερα  μια συνεδρια ,την πρωτην ημερα της εβδομαδας,επαναλαμβανω μια συνεδρια ,  η οποια ηταν ακριβως επανω στις γραμμες μου (εμποδια) και μαλιστα με απολυτη ταξη.Εκλεισε φυσικα και στην γνωστη περιοχη του 321 και ολα πλεον ειναι μια χαρα.Το δρομολογιο ,οπως σας εχω πει μου ειναι γνωστο,ακομη και οι στασεις που κανει ο δεικτης μου ειναι γνωστες,και τις εχετε σε αναρτηση απο χθες βραδυ.Δεν δυσκολευομαι ουτε ανησυχω δια τυχον διαψευση μου,νομιζω η αγορα  ειναι χαρτογραφημενη σωστα απο το μπλοκ.Θα μελετησω ακομη περισσοτερο τα σημερινα δεδομενα και να δω, που ισως υπαρχουν αποκλεισεις ,αν φυσικα υπαρχουν.Η πορεια γνωστη ,οι στασεις γνωστες ,τι απομενει αλλο για να γραψω?
Απλα να σας χαιρετησω ,καλη ξεκουραση και τα λεμε το βραδυ  ,αν εχω κατι νεο να γραψω,διαφορετικα τα πολλα λογια ειναι φτωχεια

sail  26-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: