Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Χρηματιστηριον αξιων αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

Kλεισιμο  Αυγουστου 385.98
κλεισιμο Σεπτεμβρη 328.97
====================

Προηγουμενη παρασκευη  κλεισιμο στις 329,37 μοναδες

τρεχουσα παρασκευη [σημερα[ κλεισιμο στο 328,97
========================================

συμπερασμα
--------------
περασε μια ολοκληρη εβδομαδα και ειμαστε στο ιδιο σημειον ,οπως και την προηγουμενη παρασκευη.Οι διαθεσεις  και τα προγραμματα των συντελεστων της αγορας,αυτο εχουν αποφασισει να ειμαστε σε αυτα τα επιπεδα.Βεβαια καποιος θα ελεγε σημερα  για τις σκοπιμοτητες του κλεισιματος και τον τροπο που εκλεισε.Δεν βαριεσθε ,το ιδιο ειναι ,ποιος θα θυμαται σε λιγες ημερες τον τροπο που εκλεισε,αυτο που θα θυμαται η που περναει στις μηνη των μηχανηματων εναι το κλεισιμο και οχι ο τροπος.
Η ωρα ηταν ακριβως 14,45 που σας εδωσα μια πληροφορια για τον ΟΠΑΠ και εκεινη την στιγμη η μετοχη στο πενταλπτο εκελεινε στο 7.8 με υψηλο σημερα 7,92 νομιζω.Μετα ειδατε τι επακολουθησε και με τι θυμο την ξεφορτωναν οι μετοχοι.Οπως εγραψα ,μπορει ο //χοντρος// να πειρε το ταμειον το ΟΠΑΠ ,χωρις να το δικαιουται ,διοτι ειναι μειοψηφια στην εταιρια το δημοσιον ,αλλα αυτα που θα χασει θα ειναι δυπλασια και τριπλασια σε ποσα.Να γιατι δεν μας θελουν ουτε ζωγραφιστους οι διεθνεις επενδυτεςκαι ουτε προκειται. να επενδυσουν στην Ελλαδα,διοτι κατι βλακες  δημοσιοι υπευθυνοι ,ολους εμας μας θεωρουν ηλιθιους η υπηκοους των.Χαιρομουνα που ετρωγε χωμα ο ΟΠΑΠ και θελω να παει ενα 1 ευρω ,διοτι ισως καποιοι συνετιστουν και μας αφησουν ησυχους να κανουμε την δουλεια μας.Ετρωγε χωμα σημερα η μουρη του //σουμο// ,απο τους θεσμικους και η συνεχεια την Δευτερα ,εκει να δειτε  κλαρινα που θα παιξουν,ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ.
Φιλοι μου καλη ξεκουραση ,θα μελετησω τα παντα δια την εβδομαδα που περασε και ειδικα την σημερινη ημερα και θα τα πουμε μεσα απο τις αναρτησεις μου.
Καλο Σαββατοκυριακο να περασετε ΚΑΛΑ .

savil 30-9-2011

σημ.
--------
επειδη δεν ανεχομαι απο μερικους βλακες να  με βριζουν η να μου κανουν τον εξυπνο,εχω καταργησει ολα τα σχολια ,δεν με ενδιαφερουν τα σχολια αυτων των τυπων.Αν καποιος εχει κατι σοβαρο να συζητησει μαζυ μου η να μου υποδειξη κατι ,πολυ ευχαριστως να τα ακουσω ολα και να δεχτω και την καλοπιστη κρητικη κ.τ.λ [η διευθυνση επικοινωνιας υπαρχει κατω απο τον τιτλο].Αλλα  σχολια (βλακειες)εκ του  ασφαλους και μεσα απο την  λεξη//ανωνυμος// δεν γουσταρω καμια επικοινωνια  ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.Την σελιδα αυτη εγω ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗς ΔΙΝΩ ΖΩΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ καθε μερα ,λογικο ειναι εγω  να  κανω κουμαντο και οχι εσεις.Αν δεν σας αρεσει ,δε με νοιαζει καθολου ,υπαρχουν ανθρωποι που αξιζει τον κοπο να ασχοληθω μαζυ τους.Σε μενα ψευτομαγκιες δεν περνανε,διοτι εισθε  σαν μαγκες λιγοι μπροστα μου ,συμφωνα με τα δικα ου κριτηρια και τη ζωη μου.Ουτε σας ξερω μερικους ουτε  ενδιαφερομαι να σας μαθω.Θα επικοιννω με σωστους και γνωστικους ανθρωπους που εχουν να μου προσφερουν γνωση και ιδεες και εγω το  ιδιο.Ψευτο -υποδειξεις και χαρακτηρισμους στο προσωπο μου οχι,διοτι σας δινω  γνωση δωρεαν και πρεπει εσεις να εισθε υποχρεωμενοι μαζυ μου.Ευτυχως που ειναι λιγοι αυτοι δια τους οποιους αναφερομαι ,αλλα τους βλεπω  και αλλου ,ετσι και δουν πορτα ανοιχτη  μπαινουν και μαλιστα φατσαρουν και σαν μελη  των σελιδων αυτωνΕτσι αποφασισα να μιλω μονο με αθρωπους που θελω εγω ,αλλα τους διακρεινει η σεμνοτητα και η  σωστη γνωση  ,απαραιτητα στοιχει σε ενα διαλογο που θα φερει και αποτελεσμα,χρησιμα για ολους μας.
ΤΕΛΟΣ.