Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

η Ελλαδα στο αποσπασμα απο την τρο ι κα και ..... ,που την εφερε

φιλοι μου γεια σας

θα ηθελα πολυ να γραψω αποψε,αλλα δυστυχως ειμαι πολυ φορτισμενος  .
Οταν ακουω ανθρωπο και μου το παιζει πατριωτης  και σωτηρας, μου ερχεται στο μυαλο μου το προτυπο του δικτακτωρα και πιστεψτε με εχω προβλημα  μεγαλο.Εχω ζησει μια δικτακτωρια ,αλλα τουτη η ψευτοδημοκρατια του  χοντρου με εκνευριζει αφανταστα.Βεβαια ειναι αγραμματος εντελως ο ανθρωπος  στα οικονομικα.

οι αγορες ειναι ολες τουμπα οπως σας τις εχω περιγραψει .Ομως με τις δικτακτωριες πρεπει να ειμαστε προσεχτικοι,διοτι πολλες φορες προσφερουν ,//αρτον ,οινον και θεαματα// ,προκειμενου να κρυψουν το ασχημο και σκληρο προσωπο τους .Ανδρείκελα ,πραγματικα,και φασιστομουτρα,οπως αυτο το γελοιο υποκειμενο που βγηκε αποψε να  δικαιολογησει τα αδικαιολογητα.Ομως η γυναικα του και η κορη του ειναι στο Λονδινο και ζουν πλουσιοπαροχα με τον ιδρωτα του ελληνικου λαου.Φτου σου  γκεμπελομουρη ,φασιστομουτρο ,χαμενo κορμι, το ξερω ,περασες απο κατηχηση και φροντιστηριο στο  ιδρυμα που υπηρετησες πριν σε δουμε στο γυαλι να φιγουραρεις τη στραβομαρα σου και την ασχημια σου.

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: