Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΝ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ[ μια ματια λιγο πριν το ανοιγμα της αγορας]

Σε μια χειραγωγημενη αγορα και κυριως ρηχη αγορα,αν προσπαθησεις να δωσεις   τεχνικη αναλυση ,κινδυνευεις να βγεις εκτος θεματος.
Οταν δυνατοι υποστηριζουν το ψεμα,δεν ειμαι υποχρεωμενος να το πιστεψω,εγω ομως πρεπει να γνωριζω την αληθεια, αλλα και να εχω αποψη σταθερη,ασχετα απο τις χρηματιστηριακες  κινησεις που πρεπει να κανω ,εκμεταλευομενος καθε ευκαιρια  που μου δινεται.
Σε μια συνεδρια,δεν δικαιωνεται παντα ο ενημερος,γιαυτο  εμεις οι μικροι ακολουθουμε το ρευμα,και βγαινουμε  οταν βγαζουμε την αμοιβη μας μεσα απο καποιο στοχο,και ενα συμβατο πολυ βραχυχρονιο προγραμμα.
 Τα μεγαλα γεγονοτα ,δεν ηλθαν ακομη,η ψευτοελπιδα πουληθηκε πολλες φορες .Αν σημερα με   2-3 εκ. την ξαναπουλησουν στην δεκαδα του  360 .δεν το γνωριζω.
Εγω προσωπικα περιμενω το 326.5 ,απεχουμε 30 μοναδες περιπου  η 8.4% ,φυσικα εχουμε δρομο  μπροστα μας ,δεν ειναι ευκολος στοχος ,αλλα δεν ειναι αναγκη να γινει σε μια δυο μερες.
Επαναλαμβανω δεν εχει νοημα να κανω επιδειξη γνωσεων ,δεν μου ειναι αναγκαιο,αλλα και δεν παιζω με την φωτια της χειραγωγησης και των σκοπιμοτητων,ειδικα σε μια τοσο ρηχη αγορα.
Οι αποφασεις και οι προβλεψεις ειναι παρα πολυ βραχυχρονιες ,επομενως αν ηθελα να σας εχω παντα ενημερους ,πρεπει καθε 5 λεπτα να βγαζω και μια νεα //νοτα//,αυτο ομως ειναι αδυνατον ,διοτι εχω και εγω τις δουλιες μου και δεν ειμαι ο Αι -Βασιλης της πρωτοχρονιας,αλλα και αυτος ολο και παιρνει κανενα  γλυκισμα τουλαχιστον.

καλη επιτυχια στα προγραμματα  σας ,και ο θεος να σας προστατευει απο ανωφελες σκεψεις και σχεδιασους.

savil  21--9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: