Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Χρηματιστηριο αξιων Αθηνων[ μια ματια στο κλεισιμο]

φιλοι μου γεια σας

Διαγωνιζομαι  με τον ευατο μου  ,δεν  υπαρχει αντιπαλλος.Ενας φιλος απο εσας με ονομαζει  Γητευτη των αγορων,ναι ο φιλος μου  ο Γιαννης.Σημερα τσαντιστηκα  με το κλεισιμο και φωναζα με τον χρηματιστη φιλο ,θελω κλεισιμο ναι ακριβως-ακριβως πανω στο  354.54 ,οπως ακριβως το δινω απο την ΚυριακηΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ  το απολυτο.Ομως ο δεικτης ειχε την δικη του προταση και εκλεισε στο 355.84 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ  ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ,αλλα για να με βηθησει για την επομενη αναλυση μου.


η ωρα 15.58  γραφει το χαμηλο ημερας στο 353,37 και μια ωρα μετα κλεινει  την ημερα με το 355,84.Ο δεικτης απεκαλυψε ενα μεγαλο μυστικο  στην τελευταια ωρα.Διεσπασε  κανονικα το σημειον ΤΕΣΤ 354,54 ΠΤΩΤΙΚΑ Ως ΤΟ 353,37 και στην συνεχεια και ειδικα με το κλεισιμο ειχε κανει μια αρμονικη ταλαντωση ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ  του 354,54.Δηλαδη εκανε ενα μικρο  οικονομικο κυκλο, με επανω σημειον της καθετου διαμετρου του κυκλου το σημειον 355.84 και κατω σημειον της καθετου διαμετρου του κυκλου το σημειον 353.37 και κεντρο του κυκλου το 354.60 (εγω φυσικα εχω δωσει ως σημειον το 354.54  σχεδον το απολυτο και ως σημειο κλεισιματος )


 ιδου ο οικονομικος κυκλος


=========355.84 κλεισιμο ανω σημειον του οικονομικου κυκλου


-----354,60 κεντρο του κυκλου[δικο μου δοθεν σημειον 354.54 γραμμη τεστ]


=========353,37 χαμηλο ημερας (15.58  η ωρα)  κατω σημειον του οικονομικου κυκλου 


ενας μικρος οικονομικος κυκλος την τελευταια ωρα ακριβωςπου μας λεει οτι το 354,60 ειναι ενα σοβαρο σημειον,επισης μας λεει οτι θα εχουμε ενα νεο οικονομικο κυκλο που θα διαγραψει αυριο ο δεικτης,ελπιζω να ειναι ομοκεντρος κυκλος.
Σας εδωσα ενα μικρο δειγμα της δουλειας μου και των αναλυσεων μου ,[γενικα  οποια αγορα του πλανητη,ολες υπακουουν στις μελετες μου] .Μια δικαιωση πολλων ετων ερευνας και συγγραφικης δουλειας ,με αυτο που αγαπησα τοσο πολυ στην ζωη μου και που ειναι το εμποριον και οι αγορες γενικα.Ηδονιζομαι,παθαινω αμοκ να βλεπω μετοχες και αγορες να δαμαζονται απο τις γραμμες μου.
Η αγορα σημερα ειχε δυο οψεις και πολλα μυστικα και ντοκουμεντα.Δεν ειναι για αρχαριους η για ασχετουςθα χασετε οχι μονο το παντελονι σας ,αλλα και το σωβρακο ,αν ετσι ελαφρα την καρδια  κανετε ασκοπες κινησεις χωρις προγραμμα και χωρις τα τεχνικα μεσα,αλλα και τη γνωση την απαραιτητη .
Θα την μελετησω περισσοτερο την σημερινη ημερα και το βραδυ θα κανω αναρτηση με τις παρατηρησεις μου.


καλο απογευμα και καλη ξεκουραση.


savil 6-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: