Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ανακοινωση

εκφραζω μια προσωπικη αποψη
----------------------------------

Φιλικα λεω, σε ολους τους συναδελφους εμπορους  ,οτι πρεπει να σκεφθουν πολυ σοβαρα την συμμετοχη τους αυτη την περιοδο στην αγορα ,και ειδικα στους πολυ μικρους που ξερουν μονο μια επιλογη την (αγορα μετοχων) με σκοπο την πωληση αργοτερα σε υψηλοτερη τιμη.Εχω πολλα μηνυματα απο φιλους συναδελφους εμπορους που μου ζητουν τιμες εισοδου.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ
-----------------------------------------------
Η αγορα  στο μελλον δεν  θα εχει αρχη  αυτη που βλεπετε σημερα.Κανεις δεν αγοραζει μετοχες ουτε οι μαγαλο ι διοκτητες διοτι θα βαλλουν χρηματα στις εταιριες τους οταν μηδενιστουν οι σημερινες τιμες ,οπως εγινε στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ,και στην οποια ενδεχομενως ξαναγινει το ιδιο και στην ιδια τραπεζα.Στην αγροτικη τραπεζα μεσα σε  μια νυχτα το κρατος μηδενισε τις τιμες των μετοχων που κρατουσαν χιλιαδες μικρομετοχοι[ετσι εννοει ο ΓΑΠ το μαζυ θα προχωρησουμε].Το ιδιο πιστευω θα γινει σε ολο τα ταμπλο.Ξερω πολλοι απο εσας εχετε χασει αρκετα χρηματα,αν κρεινω απο αυτα που μου γραφετε,και προσπαθειτε να ρεφαρετε,αλλα δυστυχως θα χασετε και αυτα που σας εμειναν,αυτο πιστευω και δεν εχω κανενα συμφερον που σας το λεω.Μεινετε μακρυα ,εκτος και εισθε εμπειροι ανθρωποι και γνωριζετε τι ακριβως κανετε και τι ρισκο αναλαμβανετε,εις γνωσιν σας.Πιο πολυ απευθυνομα σε αφελεις και καλοπροεραιτους ανθρωπους,που με αγαπη για το εμποριο και με την σκεψη να λυσουν τα προβληματα τους, μπηκαν στην αγορα.και φυσικα οι περισσοτεροι ειναι χαμενοι.Πολλες φορες εγραψα αγοραζουμε η ο,τι κατα την γνωμη μου σας βοηθουσε ,τωρα σας λεω μακρυα ειδικα οι αρχαριοι και οι ασχετοι.Αυτα σαν υστατη προσφορα ,σε ολους εσας που με διαβαζετε,.Βεβαια αυτο που γραφω ειναι μια προσωπικη αποψη και ερευνα..Εσεις εχετε την ευθυνη των πραξεων σας και οχι εγω που γραφω την ατομικη προσωπικη μου γνωμη και που δεν ειναι ουσιαστικη συταση για χρηματιστηριακες πραξεις.Απευθυνομαι πιο πολυ σε ανθρωπους που δεν γνωριζουν την αγορα,οι αλλοι ας κανουν οτι θελουν δεν μου πεφτει λογος.


savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: