Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

χηματιστηριον αξιων αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

φιλοι μου γεια σας

Τελος εβδομαδας ,τελος της ημερας,ολοι τα κεφαλια μεσα,διοτι ,οτι προεξεχει κοβεται.Με κομενη την ανασα σημερα παρακολουθησαμε την συνεδρεια.Στο μυαλο μου ειχα μια ταλαντωση στον αξονα του 380 και σας το εγραψα ,μονο που περιμενα να ειναι 3 μοναδων ,ενω τελικα ηταν 6 μοναδες μετα το δικο μου οριο και χωρις ταλαντωση,πηγε κατευθειαν.Αυτο συνεβει διοτι ετρεξαν πολλοι σορταρισμενοι να κλεισουν τα πρωινα ανοιγματα τους ,οπως και εγω το ιδιο εκανα.Οσο μπορουμε ειναι καλο να τηρουμε τους νομους και τους κανονες,αλλα ολοι καμια φορα βλεπουμε τα λαθη μας εκ των ειστερων.Δε πειραζει,αρκει να τα βλεπουμε και να μην τα επαναλαμβανουμε.Τωρα η αγορα οπως σας εχω πει ειναι για γνωστες και οχι μονο.Δεν ειναι μια ευκολη αγορα αυτη την στιγμη.Καλο ειναι ανθρωποι που δεν γνωριζουν το επαγγελμα καλα ,να ειναι εκτος ,διοτι μονο απο τυχη θα γλυτωσουν.Οι εναλλαγες ειναι γρηγορες ,ακομη και εμεις που τα βλεπουμε τα γεγονοτα πριν συμβουν μεσα απο τα μηχανηματα μας και τα προγραμματα μας,πολλες φορες δεν το πιστευουμε αυτο που βλεπουμε  να ερχεται και καποτε  δεν το προλαβαινουμε παντα.Θα μελετησω την  σημερινη κινηση ,αλλα και ολη την εβδομαδα και απο αυριο θα εχετε τις πρωτες παρατηρησεις μου,Παντως και η σημερινη ημερα μας δικαιωσε στην αναλυση μας που βρηκατε σημερα το πρωι  στην σελιδα.

Γεια σας και καλο Σαββατοκυριακο .Καλη ξεκουραση

savil. 9-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: