Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

[επαναληψη με σημασια 100%] ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [απο εβδομαδα σ...

πολλες φορες ετσι βαζω στοιχημα με τον ευατο μου για να γελω και να αυτοσαρκαζομαι.Ετσι λοιπον στις 27/8/11 σας εγραφα ως (μελλοντολογος  χα χα !!!) ,αυτες τις (βλακιες) που γραφω καθε μερα.Ομως η αγορα δεν θελει να με γελοιοποιησει και μου κανει ολα τα γουστα
Ετσι λοιπον την πεμπτη προχθες, ο δεικτης αφου εγκατελειψε το γνωστο δρομολογιο 350-369  εκανε χαμηλο 344,65 και εκλεισετην ιδια ημερα στο 346,25 και χθες  λοιπον επιβεβαιωσε την δεκαδα του  320 ,αλλα και τον συγκεκριμενο ακριβως αριθμο 325 που σας ειχα δωσει.
Λοιπον φταιω εγω ?που δεν γελοιποιουμαι με τις μελλοντολογιες μου?κατηγορειστε την αγορα καιοχι φυσικα εμενα.     χα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


savil 


διαβαστε τωρα και την επαναληψη,ευτυχως που υπαρχουν γραπτα .(τα γραπτα μενουν ελεγαν οι αρχαιοι Λατινοι)



TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [απο εβδομαδα σ...: savil 27-8-2011 Φιλοι μου ο δεικτης τρεχει με υπερβολικη ταχυτητα.Κατι προσπαθει να προλαβει η να κερδισει.Η εβδομαδα που περασε ηταν ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: