Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

χρηματιστηρι αξιων ΑΘΗΝΩΝ -η αγορα -savil 27-8-2011

savil 27-8-2011


[σας πεσαν τα καραβια εξω?]


Οταν  ημουν μικρος εκει στην εφηβια και στην αφραγκια μου,μερικες φορες ήμουν σκεπτικος και λιγο στενοχωρημρνος η μαλλον τζαντισμενος νεος.
Με εβλεπε ο μακαριτης ο πατερας μου (γεια σου ρε πατερα ,ευχομαι να σε αγαπαει ο θεος),με εβλεπε επαναλαμβανω ο μακαριτης  πατερας μου και με ρωταγε ετσι πλαγιως.//Τι εχεις παιδακι μου? με ρωτουσε ο κακομοιρης ,τον προβληματιζε ο σκεπτικισμος μου .Στη συνεχεια αφου δεν επερνε απαντηση απο εμενα ,απαντουσε ο ιδιος με ερωτηση.//μηπως σου πεσανε τα καραβια εξω?//δηλαδη ηθελε να πει ,αλλοι σε φροντιζουν σε τα ι ζουν σε μαγαλωνουν(αν  και ημουν πολυ δουλευτερας), ηταν σαν να  μου ελεγε,αφου τα βασικα σου προβληματα στα εχουμε λυσει σαν γονεις(φαγητο και κανενα μπαλωμενο παντελονι ),γιατι εισαι στεναχωρημενος εσυ?και στην υπερβολη ηταν σαν να μου ελεγε εχεις τιποτα καραβια που η φουρτουνα τα τσακισε? και εχασες την περιουσια σου.με απλα λογια εισαι  τιποτα εφοπλιστης και η φορτουνα σου εσαπασε τα καραβια?Επομενως αφου εφοπλιστης δεν εισαι και δεν εχασες τα καραβια σου ,δεν πρεπει να εισαι στενοχωρηενος.
Αυτα τα σοφα λογια  και την σκηνη  οπως την εζησα πολλες φορες  με τους (αγιους) ,γονεις μου ,σας την μεταφερω ετσι απλα ζωντανη.
Δεν πρεπει να εισθε στενοχωρημενοι που γκρεμιζεται η αγορα,ξερετε και εμενα με διαπερασε σαν καμενο σιδερο  μια στενοχωρια,αλλα στο κατω κατω της γραφης δικες μας ειναι οι επιχειρησεις? δηλαδη τα καραβια που ελεγε ο πατερας μου.οχι φιλαρακια και να πανε να κουρευνονται ολοι τους ,καρφακι δεν πρεπει να μας καιγεται απο εδω και στο εξης.+7% πανω οι δαπανες του προυπολογισμου,αρα αυτοι καλοπερνανε και διοριζουν τους ημετερους με κατι δηθεν τωρα , μη κυβερνητικες οργανωσεις ,σαν αυτες που εχει  και η μανα του Γιωργακη. ΟΧΙ -ΟΧΙ -ΟΧΙ ,σταχτη και μπουρμπερι να γινουν ολα,/δεν μου καιγεται καρφακι/,και θα ημουν πολυ ευτυχισμενος να εδινα 100 ευρω και να αγοραζα μια εισηγμενη.Μας δουλευουν κανονικα ,και εχεις και αυτον τον αλλον τον Σαμαριτζη να κοκορευεται με το ........λη και το λακοστ μπλουζακι του φατσα καρτα στο πτωχευμενο καναλι,να μας παριστανει τι? Εσυ κ.ταδε ασελγησες  επανω στην προηγουμενη κυβερνηση με τα καμωματα σου ,οπως και ο αλλος ο μεγαλος περιφερειαρχης.Αντε καντε τουμπες απο εκει .Κυριε Σαμαριτζη ,εισαι βαθεια νυχτωμενος,δεν ξερεις τι θελει ο κοσμος.Καμια συναινεση και μια επαφη,ο κοσμος  αυτο  θελει να εισθε εχθροι μεταξυ σας και να βαζει ο ενας τον αλλον φυλακη,οταν  τον πιανει να κλεβει και οχι να (συγκαληπτει).ΕΧΘΡΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΜΑΤΑΞΥ ΣΑς,μπας και σωθει η Ελλαδα.   Αν θελεις να κανεις πλατες στον πρωην συγκατοικο σου  ,φυγε απο την παραταξη,,δημοσιες σχεσεις με  την δυναστεια ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ δεν υπαρχουν αυτη την εποχη.Ενα πρεπει να ειναι το συνθημα σου //ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΛΩ ΦΥΛΑΚΗ ΑΝ ΕΚΛΕΨΕΣ//,και αστα τα γα ι τανακια της συναινεσης που σημαινει συνενοχη.
Γιαυτο σας λεω φιλοι μου εμεις εμπορακια ειμαστε,και εγω εχω ,παρει αναποδες ,με κατι βλακειες που βλεπω,ετσι και ετσι, καραβια δεν εχω να μου πεσουν εξω ουτε οι περισσοτεροι που με διαβαζετε.Κατω η αγορα ,ναι κατω και ακομη παρακατω .ετσι να φθασει σε ενα σημειο οπως σας ειπα με 100 ευρω να αγοραζουμε εισηγμενη,και οι μεγαλομετοχοι αυτο θελουν ,εμεις γιατι να μην το θελουμε?βλακες ειμαστε?
ΕΜΕΙς ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ  ΕΧΟΥΜΕ 100 ΕΥΡΩ.και ποιος το ξερει ποσα εχουμε?Μηπως την ιδια τσεπη εχουμε? Φυσικα θα μπορουσε καποιος απο εσας να μου πει οτι //ο βηχας και ο παρας δεν κρυβονται//,ΕΝΤΑΞΕΙ ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΗΧΩ ,ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΥ,(αλλα σε ζωα στα νησια κευμαν).

αμα πια,εμενα μηπως //τα καραβια θα μου πεσουν εξω// που μερικες φορες σφυγγει η καρδια μου  για την χωρα μου.,ποια χωρα αυτη της δυναστειας?

αυτη η χωρα ανηκει στους συμβουλους

στιγκλις
ασεμπιγιο?
ρουμπινατος
και σε μια πλειαδα συμβουλων και μυστικοσυμβουλων,ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

και
στα απομιναρια του  σταλινισμου με βιλαρες στην εκαλη και τζιπ πολυτελειας.και φατσα καρτα   στην κρατικη τηλεοραση να μας κανει μαθηματα πολιτικης ΚΑΙ δημοκρατιας,υπερασπιζομενη(οι) το δικιο του εργατη.Τωρα τι το θελουμε το κομα του εργατη ,αφου εργατη δε εχουμε κανενα,ουτε για δειγμα ,ολοι εναι ανεργοι,γιατι ακουσαν  τους νεοσταλινικους με τις βιλαρες στα βορεια προαστεια,και εχυσαν το φαγητο μεσα απο το πιατο τους,οταν κατεστρεφαν τις επιχειρησεις που εργαζοντουσαν ,οπως π.χ πιρελι, Π.Π  ΚΑΙ ΤΟΣΕς ΑΛΛΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ κ,τ,λ ,τωρα ψαχνουν για δουλεια.Εχει πολλες  ο ομο ι δεατης τους  στην κουβα ,αντε να πανε εκει που βρισκουν και συντροφικοτητα,μεγαλη και ιδεολογικη ομοιογενεια.και τον ιδανικο παραδεισο,εκει που δεν πινουν το αιμα του λαου  οι δρακοι [ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΕΣ].

τα κειμενα μου ειναι προσωπικη γνωμη και δεν ειναι συσταση για χρηατιστηριακες πραξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: