Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX.TOP 20[1- 9-2011]

savil  1-9-2011


Γενικο  Βασικο  πλανο
------------------------


(+)..........,450.........(τιμη στοχος)


=================403 μον.[γραμμη τεστ της κινησης]


(-)..........358......... τιμη στοχος


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Συνεχεια της χθεσiνης αναλυσις και φυσικα καταλαβαινετε πλεον τι ειναι το Γενικο  Βασικο πλανο.
Αυτο που πρεπει να προσεχετε πλεον ,ειναι μονο το πορτοφολι σας,μηπως καποιος σας βαλει χερι και το αδειασει.Και απο τα σημερινα μηνυματα που ελαβα,βγαινει ενα συμπερασμα που σας αφορα,διοτι το αλλο αφορα εμενα και ειναι τα καλα σας σχολια και ευχαριστω.Αυτο ομως που αφορα εσας ειναι το εξης.Εισθε ολοι πολλοι καλοι ανθρωποι ,αλλα απονηρευτοι,εισθε αγνοι στην ψυχη σας και αυτο με τρομαζει πολλες φορες.Το εμποριο καλοι μου φιλοι ,ειναι ΣΧΕΤΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ,και σας θελω αλητες στην σκεψη,οχι αγγελουδια.Ο συνχρονος ορισμος του εμποριου ειναι [αρπαξε να φας και κλεψε ναχεις] και ο εμπορος πρεπει να εχει 14 ματια και οχι δυο για να επιβιωσει.Πολλοι διαβαζετε τους ταλαντωντες και τους δεικτες  ,αλλα και τα θελειωδη ,αλλα αυτη την εποχη αυτα δεν μετρουν  .Θα με ρωτουσε καποιος απο εσας τι μετρα? και εγω θα απαντουσα  Τ Ι Π Ο Τ Α.
δεν υπαρχει αγορα  φιλοι μου με την σωστη της εννοια και ορους.Οπου σε βρω και οπου με βρεις,ολοι ψαχνουν καποιο να του φορτωσουν το λαθος που εκαναν οι ιδιοι.Ολοι ψαχνουν για ενα κορο ιδο.ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΣ ΣΟΡΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Σταματαμε καπου ,να παρουμε τα κερδη μας και μετα  περιμενουμε νεο καλο σημειο να ξανασορταρουμε.Εγω στο μυαλο μου δεν εχω καμια αγορα για κανενα χαρτι και σε οποιαδηποτε τιμη,δεν ειναι αυτο το ζητουμενο για μενα.Για μενα το ζητουμενο ειναι να ειμαι σορτ απο καλο σημειον και να περιμενω να τα φτυσει η αγορα εντελως,μα εντελως αυτο πιστευω.Ναι ισως δουμε τιμες τετοιες που να ειναι κατι λεπτα ,πολλα χαρτακια και ειδικα τραπεζικα.Δειτε που ειναι η ΠΕΙΡΑΙΩΣ? ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΨΩΜΙ .
αυτα πιστευω εγω ,και δεν ειναι το κειμενο μου συσταση δια εμπορικες πραξεις.Ναι δεν μπορουν να με δουλεψουν με ψευτοντηλ κ,τ,λ.ναι περιμενω το τελος και το τελος ειναι ενα και το λενε τελος.ΤΕΛΟΣ.
Ειναι θεματα πλεον της μακροοικονομιας και οχι της μικροοικονομιας.Η μακρο οικονομια της ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ,με οποιο επιθετο θελετε μπροστα.Ειμαστε μια χωρα με απλωμενο το χερι συνεχεια για δανεικα,μας βαρεθηκαν εχθροι και φιλοι,δεν παει αλλο αυτη η κατασταση.Επομενως για ποια αγορα μιλαμε? Οι μεγαλομετοχοι περιμενουν τηνν ωρα που το χαρτι τους θα παει 5 λεπτα να παρουν πισω αυτα που πουλησαν πολυ ακριβα ,ταχουμε πει αυτα......Οι πολιτικοι μας περιμενουν την 8ετια για να βγαλουν   η να θεμελιωσουν συνταξη βουλευτη με ολα τα προνομια κ,τ,λ.
Αυτα για αποψε φιλοι μου ,προσωπικα σημερα ρευστοποιησα τα σορτ μου και περιμενω να δω αν μου δοθει σημειον κοντα στο 400 ισως για να αρχισω να σορταρω εκ νεου .Αγορες ουτε στην δευτερα παρουσια,τις χαριζω σε αλλουςνα τις κανουν.

γεια σας και να προσεχετε,παρα πολυ ,διοτι ερχεται και μεγαλο κυμα και απο εξωτερικο πτωτικο,ετοιμαζεται και εκει σφαγη των αμνων ,θα δουν  τα ματια μας πολλα ασχημα πραγμτα στις αγορες.

savil 1-9-2011

Το κειμενο μου ειναι προσωπικες σκεψεις και αφορουν μονο εμενα,δεν ειναι προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: