Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [4-8-2011]

savil  4-8-2011


Φιλοι μου γεια σας


Δεν ειναι ευχαριστη η αποψινη αναλυση,υπαρχει κινδυνος περιθωριοποιησης της αγορας εντελως.


Δεν παιζει ρολο φιλοι μου ,το που θα παμε πλεον κατω ειτε στο 430 ,ειτε στο 463 κ,τλ ,αυτο που εχει σημασια  ειναι ποτε θα περασουμε το 505 σταθερα και ας μην εχουμε αγορασει ουτε μια μετοχη.Δεν πρεπει να βαλτωσουμε κατω απο το 494 ,αλλα καλυτερα θα ελεγα κατω απο το 505.Μην χαιρεσθε πολλοι  που νομιζετε οτι επειδη αγορασατε φθηνα η δουλευει το σορτ. αυριο θα βρητε  και αγοραστες η πωλητες για να κανετε πραξεις ,υπαρχει κινδυνος μεγαλος  η αγορα να περασει στην πληρη απαξιωση και ανυποληψιαΟι μικροι ογκοι  ειναι προβλημα πλεον.Φυσικα εσεις και εγω  ,τι μπορουμε να κανουμε?ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ειναι η απαντηση.Εμεις δεν εχουμε συμφερον να παμε στο 300 για να πιασουμε ακομη πιο φθηνα,διοτι αυτο που θα πιασουμε δεν θα μπορουμε να το πουλησουμε ,κανεις δεν θα το θελει,ουτε θα ενδιαφερεται δια το ΧΑΑ.
Προσωπικα μερικα χαρτια της αγορας ,χαρισμα να μου τα δωσεις ,θα σου πω [ευχαριστω] ,δεν τα θελω. Οσο αργουμε να περασουμε το 505 ανοδικα, τοσο δυσκολευει η θεση μας.Αυτος ειναι ο λογος που  χαρακτηριζω την σημερινη αναρτηση -δυσαρεστη  αναρτηση-.
Βλεπω τις ξενες αγορες και οπως  θα διαβασατε στις αναλυσεις μου ,δεν ειναι ευχαριστα τα πραγματα διεθνως.Αν αυτος ο ανεμος  του εξωτερικου συνεχισθει ,τοτε //καηκε η γουνα μας// σας πληροφορω.Αυριο εγω ζητω ο RSI ο ωριαιος να γυρισει αμεσα ανοδικα να διασπασει το 30 και να συνεχισει την πορειατου προς το 50 και πανω αν ειναι δυνατον,ετσι θα μπορεσουμε να  βγουμε απο το πηγαδι που πεσαμε μεσα,διοτι ο δεικτης κατω απο το 505  εναι ενα πηγαδι διχως πατο.
Επισης η Γερμανια αμεσα να διασπασει ανοδικα το 6760  και να μην το ξαναδιασπασει καθοδικα,παρα μονο να κινηθει προς το 7010 και πανω ,δηλαδη κατοχυρωση και του 7010 .Ετσι  πιστευω  θα παρασυρθει και η δικη μας σε τιμες πανω απο το 505 και ποτε να μην το ξαναδιασπασουμε και αυτο πτωτικα,διοτι θα υπαρξει ασχημη  συνεχεια ,αν συμβει αυτο για δευτερη φορα,θα ειναι  σχετη καταστροφη,ομως εμεις δεν μπορουμε να την αποτρεψουμε.Εγω  προσωπικα δεν υπαρχει περιπτωση να συνεχισω  και να με ενδιαφερει
αληθινα αυτη η αγορα.Εχω ζησει απαξιωμενη αγορα,πιστεψτεμε  ειναι κρανιου τοπος .Επισης και η αμερικη πρεπει να διασπασει ανοδικα το (1292-1282) ,διοτι διαφορετικα και αυτη θα εχει μεγαλη διορθωση κατω και απο το 1200 .
Αυτα αποψε φιλοι μου ,δεν εχουν νοημα οι τιμες ,ισα ισα που ειναι πολυ καλες σε πολλα χαρτια ,εμενα το προβλημα μου ειναι η γρηγορη επανοδος πανω απο το 505 και ας εχω μικρη συμμετοχη  με αγορες.
αυτα που γραφω ειναι προσωπικη ερευνα και αφορα μονο εμενα,δεν ειναι προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις  η  επενδυτικα  προγραμματα.

καλη επιτυχια  σε οτι επιθυμειτε

Δεν υπάρχουν σχόλια: