Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [ 3-8-2011]

savil  2-8-2011


φιλοι μου γεια σας


Ελαχιστες  υποψιες μου μενουν ,οτι εχουμε δυπλο πυθμενα,αν και οπτικα αυτο εδειχνε πριν λιγες ημερες.Τυπικα και σαν εξαιρεση ,υπαρχει με ελαχιστες πυθανοτητες και αυτη η προοπτικη,αλλα ειπαμε με ελαχιστες πυθανοτητες.Αυτο που βλεπουμε  ,ειναι μια δρομολογημενη κινηση των δυνατων εδω και ενα χρονο περιπου και με επαναληψη απο την προσφατη αντιδραση  και  το 623 στο 829 ,οπως και περσυ ακριβως τετοια εποχη απο το 663 στο 885 .Και οι δυο κορυφες αυτες ,δινουν μια ευσταθεια στον δεικτη με τιμες περιπου441-417  και φυσικα μας προεκυψε και η προσφατη κορυφη του 779 που και αυτη επιβεβαινει την πορεια προς το430 αν δεν εξελιχθει σε δυπλο πυθμενα..Αυτα μας λεει η επιστημη ,οταν χρησιμοποιουμε της μεθοδους της και σε πολλες αλλες περπτωσες.Αυτο δεν ειναι προβλεψη ,ουτε μαντικη ικανοτητα ,ζηταμε ισορροπια στο συστημα και αυτα μας λενε οι γνωσεις μας  που χρησιμοποιουμε με επιτυχια πιστευω καθε μερα.Μενει ο χρονος που δεν μπορουμε να τον προσδιορισουμε ,διοτι θα πρεπει να δουλευαμε στο συστημα και στα γραφεια των δυνατων,πραγμα που δεν συμβαινει.Εχω πει οτι αν ο δεικτης περασει το 494 πτωτικα   μπαινει σε μεγαλη περιπετεια και μαζυ και ολοι εμεις που ειμαστε σε αυτη την αγορα.Προσωπικα δεν θα το ηθελα με τιποτα,αλλα ισως// το μοιραιον  φυγειν αδυνατον//.Το 494 ειναι το τελευταιον εμποδιον που υπαρχει δια τον δεικτη  να τον εμποδισει ,να μην πει οριστικο αντιο στις ανεπτυγμενες αγορες,να μη πει αντιο στη υπαρξη του.Δεν ξερω δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος,η αγορα εχει πολλους εχθρους  μεσα στην κοινωνια μας,πολλοι πιστεψαν ,οτι μπορει να δινει συνεχεια γαλα χωρις να την τα ι ζουν την αγελαδα.Τεχνικα ειναι δυνατον να συμβουν τα παντα ,ακομη και μια δυνατη αντιδραση και να μην ξαναγυρισουμε εδω που ειμαστε σημερα.Υπαρχουν ολες οι οπτικες προυποθεσεις των σχηματων και των τιμων των δεικτων  και των ταλαντωτων.Ειμαι και  λιγο κουρασμενος  αποψε για να γραψω νουμερα ,το πρωι μετο ανοιγμα θα εχουμε μερικα και αο αυτα,αλλα ειμαστε δεμενοι πισω απο το αρμα της Γερμανικης αγορας,και η Γερμανια δεν ξερω αν εχει τελειωσει ακομη,ισως να εχει τελειωσει προσωρινα και να εχουμε καποια αντιδραση.Τα σχηματα ολων των αγορων και της δκης μας τωρα τελευταια ,εχουν σχεδον την ιδια οψη και μας δινουν τις ιδιες προβλεψεις.Να δουμε  τι θα γινει,ελπιζω οτι  θα γινει κατι ξαφνικα,διοτι πολλες φορες μεσα απο φοβο βγαινει η αντιστροφη ,αφου φυσικα ο φοβος εχει κανει την δουλεια του υπερ τω δυνατων.Ας ειναι -
,ολοι δυνατοι ειμαστε ,αν εχουμε κερδη και αυτο ειναι το ζητουμενο,καλο εμποριο με κερδη.Ατομικα ειμαι αγοραστης  σε επιλεγμενα χαρτια και θα ειμαι και τις προσεχεις ημερες ,οτι και να κανει ο δεικτης,αλλα οι ποσοτητες μου ειναι ελαχιστες και με μεγαλη  προσοχη  στο τι αγοραζω και ποσο και ποτε.
αυτα για αποψε φιλοι μου ,ζηταμε αμεσο περασα σταθερα πανω απο το 500 με το ανοιγμα διαφορετικα θα δουμε που θα τελειωσει αυτη η διαδρομη και θα δωσουμε τα σημεια κλειδια της κινησης.

καλα αποτελεσματα στα προγραμματα  σας.

savil 3-8-2011

τα κειμενα μου δεν ειναι συσταση για χρηματιστηριακες πραξεις,ειναι ερευνα δια προσωπικη χρηση και εχει εκπαιδευτικο σκοπο   δια εμενα προσωπικα,Ο ΔΕ ΧΩΡΟς ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: