Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [16-8-2011]

savil 16-8-2011
Φιλοι μου γεια σας

δεν εξεταζουμε το πως και το γιατι,η αγορα θελει να γυρισει ανοδικα.Ο καθε ενας απο εμας .μπορει να βαλλει την δικη του σκεψη και να δουλεψει ,ετσι ωστε να σχεδιασει  την διαδρομη και τον λογο.Εγω προσωπικα δεν εχω τροπο αυτη την στιγμη να το ελεγξω γιαυτο λεω ας κανει οτι θελει και ας παει οπου θελει,ετσι και αλλιως στο μυαλο μου εχω μονο σορτ σκεψη,οποτε χαιρομαι οσο ανεβαινει ,διοτι θα κερδισω περισσοτερα  αν πραγματικα η αγορα γυρισει πτωτικα και εγω εχω σορταρει.Υπαρχουν ομως ορια που ελεγχω ολες αυτες τις προυποθεσεις και τα ορια μου, λενε τα εξης.

1η σκεψη ,αν ο δεικτης γυρισει πτωτικα και διασπασει το 430 σταθερα και δυνατα (με ογκο και για μεγαλο χρονικο διαστημα),νομιζω η κινηση εχει  κοψει εισιτηριο τουλαχιστον για το 394.

2η σκεψη,αν η κινηση διασπασει σταθερα και δυνατα το 445 ,τοτε εχει κοψει εισητηριο  ισως και για το 468.

3η η σορτ σκεψη μου ακυρωνεται με τον δεικτη  να περνα πανω πανω απο το 505 .


3η σκεψη,επειδη η  ανοδικη διαρομη κινδυνευει να ακυωθει αποτομα,δεν ρισκαρω καμια θεση λονκ .Αναζητω το καλυτερο σημειον σορτ ως το 505.

Αυτη ειναι η αναλυση μου για σημερα,και αφορα εμενα σαν ερευνα.Δεν ειναι προταση για χρηματιστηριακες πραξεις η αλλα επενδυτικα προγραμματα.

savil 16-8-2011   

Δεν υπάρχουν σχόλια: