Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

ΤΕΨΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ ATHEX. TOP 20 [ 10-8-2011]

savil 10-8-2011
μερος 1ον


φιλοι μου γεια σας
Οι αγορες πεφτουν,γιατι αραγε?Η καθε μια φυσικα εχει και μια δικη της εσωτερικη δικαιολογια.Εγω πιστευω οτι οι ξενες αγορες,πεφτουν διοτι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ και οι τιμες τους σημερα δεν μπορουν να δικαιολογηθουν.Οι περισσοτερες εταιριες υπολογιζουν τις σημερινες τιμες με κερδη που ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ  οι εταιριιες μετα απο 2 χρονια περιπου,δηλαδη ζησε Μαι μου να φας τριφυλλι.Βεβαια οι δυνατοι μεσα απο το καρτελ τους εχουν παρει τα μετρα τους και τα σχεδια τους ειναι μακρας πνοης.Μη βλεπετε που δειχνουν ,οτι χυνουν κροκοδειλια δακρυα,(μπαρμπουτσαλα),τιποτα απο ολα αυτα, θεατρινισμοι σχετοι,οσους κρεμασαν στα ψηλα ,δεν τους λυπουνται για να γυρισουν πισω ννα τους ξεκρεμασουν,αστεια πραγματα,αυτοι πρεπει να κατεβουν και να παραδοσουν τα χαρτακια με μπολικη ζημια  παρακαλω.Η δικη μας αγορα παλι,εχει το κακο της το χαλι,κανεις απο τους ιθυνοντες δεν την αγαπησε,ολοι με στραβο ματι την εβλεπαν και ετσι  τη βλεπουν ακομη.Οι μεγαλομετοχοι?οπου φυγει -φυγει και με το αρθρο 99 τωρα σαν βοηθο ,δινουν μια και εξω απο το μαντρι.Πλουσιοι μεγαλομετοχοι,και παραπαιουσες  εταιριες.Φυσικα μεσα σε ολα αυτα νασου και μια πτωχευση καπελλο ,με οποιο ονομα μπροστα,βλεπετε και οι λεξεις εχασαν την σημασια του,[εθελουσια συμμετοχη διατυμπανιζουν] αλλα [υποχρεωτικη του κερατα ειναι].αντε εσυ και εγω να βρουμε ακρη.Παρατηρω ολα τα κρατικοχαρτα και ανοιγει η καρδια μου .Ελυωνα απο εθνικη υπερηφανεια σημερα να βλεπω τον  ΟΤΕ στα 4 ευρω .Μου ερχοταν να χορεψω τσαμικο αντικρυζοντας την ΔΕΗ στο -6% περιπου.αλλα ημουν ετοιμος να κοψω τις φλεβες μου για την μεγαλη μας κυρια την ΕΘΝΙΚΑΡΑ στα 3.91.ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.!φουλ συγκινημενος απο τα κατορθωματα μας.Καλα να δω οι παπαδες πως θα πληρωσουν το δανειο για την συμμετοχη του στην αυξηση.Καλα αντι να κανουν καμια προσευχη μπας και σωθουμε,νατοι ορθιοι μπροστα στον υπολγιστη να βλεπου συνεδρια.Με αυτα και με αυτα ,φιλοι μου το κλιμα δεν ειναι καλο για την αγορα  μας,ομως αυτο θα μας το δειξει το ιδιο το ταμπλο το οποιο εμπιστευομαι  απολυτα.

savil  10-8-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: