Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ [ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ] Dow jones Techniki analysi for savil-line [wee...

savil 3-8-2011


Κυριες  - Κυριοι


Αυτη ειναι η δουλεια μου ,βγαλμενη μεσα απο την μεθοδο μου και τις μελετες μου.Κοιταξτε σημερα που πηγε και γυρισε ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟς ΔΕΙΚΤΗς ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ,ο δεικτης των 30 μεγαλυτερων επιχειρησεων της αμερικης,που ποτε δεν εχω επισκεφθει σαν χωρα ,ουτε το χαρβατ τελειωσα.Απλα δουλευω και μελετω και εχω την δικη μου διατριβη για τις αγορες.ΙΣΩς ΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΜΟΥ ΝΑ ΦΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ  ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΩΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
Δεν μιλω εγω ι στικα ,ουτε θα το εκανα,αλλα επειδη  με προκαλεσΕ ΚΑΠΟΙΟς ΚΥΡΙΟς ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.


ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ  .ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ με τις αγορες, ακομα και το 1235 εγινε πριν λιγο απο τον 500αρη της Αμερικης οπως σας εγραψα το πρωι.Επισκεπτεσθε το Νο 1 μπλοκ σε αναλυσεις και υπευθυνοτητα,αλλα και σε γνωσεις ,


γεια σας

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: Dow jones Techniki analysi for savil-line [wee...: "savil [20-6-2011 ] φιλοι αυτου του δεικτη και αυτης της αγορας γεια σας.Μια μεγαλη αγορα ,η πρωτη αγορα των 30 μεγαλυτερων επιχειρησεων τ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: