Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ανθρωποι της τελευταιας στιγμης.

φιλοι μου γεια σας
Μου στείλατε πολλα μυνηματα με παραπονα,για αυτα που εγραψα στο κλεισιμο (ως σκληρα λογια).Μπορει και να εχετε δικιο,αν ομως βλεπατε σημερα ποσα  μηνυματα ελαβα για βοηθεια ,ισως να  με δικαιολογουσατε.Υπηρξαν βεβαια και παρα πολλοι επισκεπτες με αψογη συμπεριφορα και η επικοινωνια που ειχαμε Σαβατοκυριακο ηταν παρα πολυ καλη και σε πολιτισμενο επιπεδο και φυσικα εδωσα τις σκεψεις μου και ολα μια χαρα.Σημερα πολλοι εχοντας διαβασει την προσφορα της παρασκευης ,ειχαν την απαιτηση ,εδω και τωρα να βοηθησω,μα δεν μπορουσα,εχω και εγω την δουλεια μου,τους ανθρωπους που με εμπιστευονται,αλλα και το χαρτοφυλακιο μου.Αυτος ηταν ο λογος που ημουν λιγο εκνευρισμενος και  τους τα εψαλα ,σε ανθρωπου  δηλαδη της τελευταιας στιγμης και μαλιστα αγνωστοι ως σημερα.Δεν πειραζει ας ειναι τελος καλο ολα καλα..

savil -8-8-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: