Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

μια ματια στο κλεισιμο της αγορας ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

savil 5-8-2011


Φιλοι μoυ γεια σας


παρακολουθησατε μια συνεδρια ,με πολυ αγωνια πιστευω.Προσωπικα δεν μπορεσα να την παρακολουθησω λογω διακοπων ρευματος.
Προσοχη στα συναισθηματα σας και στις εκτιμησεις σας. Σαν περιβαλλον ,μπορει να σας εχουν μεινει παλαιες εικονες και συνηθειες και συμπεριφορας του κοινου.Απο ολα αυτα τα παλια δεν υπαρχει τιποτα  ΣΗΜΕΡΑ και πρεπει να ξεχασετε εικονες και συμπεριφορες.Οι καιροι εχουν αλλαξει και ισως εκεινες οι εποχες με τις τραπεζες //αρχηγους//με τιμες 10 και 15 ευρω ,εχουν τελειωσει ανεπιστρεπτι,τελεια και παυλα.Η χωρα ειναι πτωχευμενη δεν εχει σημασια λιγο η πολυ,με τεχνικη αναπνοη ζει,αλλα και ολος ο πλανητης ισως περασει καταστασεις //βαβελ//.
Το συστημα κλωνιζεται ολο συνθεμελα.Οι μεγαλες εταιριες παγκοσμια θα περασουν απο τις //συμπληγαδες// ,η ζωη θα παρει μια αλλη τροπη και νοημα.Ευχομαι να μην ειναι αυτο που ολοι σκεπτομαστε,αλλα με δανεικα δεν μπορεις να ζεις μια ολοκληρη ζωη ,ειτε ατομο εισαι,ειτε κρατος ,εισαι ειτε επιχειρηση εισαι.Καπου ολα εχουν ενα τελος,η ζωη γεννιεται την ιδια μερα με τον θανατο,η ανοδος των αγορων το ιδιο ,ο εχθρος της ανοδου ειναι ο δολοφονος της και οχι η καθοδος.Γενικα  τα παντα εχουν ενα κυκλο ζωης,ετσι και οι αγορες και οι μετοχες κ.τλ.
Σημερα ειδαμε την αγορα να δενει για τα καλα κατω απο το 494 και φυσικα υπακουει απολυτα στην ακολουθια μου που εδω και ενα χρονο εχω στον τιτλο της σελιδας.Ενας  αγνωστος φιλος μαλιστα μου εγραψε στα σχολια  πολυ ωραια λογια και τον ευχαιστω και ειπε 494+394=888 και 888/2=444 το σημερινο χαμηλο.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ- ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΡΩΝ // ΣΑΝ 888 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΣΥΝΟ ΥΨΗΛΟ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ [885].
ειναι αληθεια ολα αυτα δενουν με τις μελετες μου ,και ειδατε με τα ιδια σας τα ματια  με ποση ακριβεια οι δεικτες παγκοσμια  επαληθευουν τις αναλυσεις μου .Ειναι εκει ολες οι περισσοτερες γραμμενες, σε ανυποπτο χρονο για τους περισσοτερους,ομως εγω ναι, το ηξερα ,οτι ερχεται μεγαλη διορθωση και πως ειναι σαν την διορθωση του 2008 και χειροτερη.Να λοιπον που ολα  υπακουουν στις γραμμες μου και στα εμποδια που γραφω στις μελετες μου και τις αναλυσεις.Μεχρι σημερα εχω μελετες για περισσοτερα απο 30 χρηματιστηρια, και φυσικα για  ολα τα εμπορευμτα και το συναλλαγμα και ολα ναι υπακουυν στις γραμμες μου και τα 5 σημεια μου  ως εμποδια.Θα μελετησω περισσοτερο  την σημερινη ημερα και φυσικα απο αυριο θα διαβασετε πολλες αναλυσεις μου και αρθρα μου για πολλα οικονομικα ζητηματα και φυσικα και δια τις αγορες,μαζυ και την δικη μας.


ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ -ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.


savil 5-8-2011



Δεν υπάρχουν σχόλια: