Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ -ΠΕΙΡΑΙΩΣ

αχ και ελεγα σημερα το πρωι ,
 ποιος θα μου φτιαξει το κεφι? ποιος θα μου φτιαξει το κεφι?
μα ποιος αλλος ο καλος μου Κος Σαλλας με την Πειραιως.Ειδατε ζημια ε? ειπαμε να εχουμε πραγμα ,ε τι ?θα ειχε η τραπεζα πειραιως μικροτερες ζημιες απο το (μαγαζι) του Κωστοπουλου? Σιγα ,δεν αφηνουμε εμεις τετοια πραγματα να συμβουν γιαυτο τραβηξαμε μια ζημια  800 εκ ετσι να το ευχαριστηθουμε ολοι.Τι θα πει ζημια η κερδος ? το ιδιο ειναι και τα δυο, σε μια μικρη λεπτομερεια διαφερουν(δηλαδη ενα πρόσημο + -) ,αλλα θα ασχοληθουμε εμεις με ΄λεπτομερειες ,ε? εχουμε καιρο για χασιμο αυτη την εποχη,γιαυτο τραβαμε μια ζημια ουσιας ετσι να την ευχαριστηθουμε ολοι ,σαν τα καλυβιωτικα αγγουρια π.χ.
Κε Μιχαλη μου ,καλα τραβηξε  ,αστο που σου λεω,πηγαινε στα κρασακια της ΝΕΜΕΑΣ ,και θα γινω και πελατης σου,διοτι μου αρεσει το κρασακι,ειδικα αν ειναι απο την περιοχη του ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ,κατω απο το αυλακι ειμαι και εγω //ορμώμενος//  και ελπιζω να σε δω σε κανενα ταβερνακι κατα Ναυπλιο μερια.

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: