Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

καλημερα σας

Καλημερα σας καλοι μου φιλοι [αγαπημενα μου φιλαρακια οπου και αν ευρισκεσθε ]

θελω να περνατε καλα,και ειδικα αυτες τις ημερες τις αργιας, να τις περασετε πολυ ομορφα και αν εισθε //πουλακια διαβαταρικα// ,ευχομαι η επιστροφη στις εστιες σας να ειναι ευκολη και χωρις προβληματα.
Εγω εδω, στο γραφειο μου οπως παντα με ενα καφε δυπλα μου,//αντιρησιας συνείδησης //,του συστηματος,αλλα και λατρης της αγορας ,με ενα απλο και καθαρο λογο και πανω απολα με βαση την λογικη και τα απλα μαθηματικα,βγαζω τον σχετο αερα απο κατι παραφουσκωμενους ΓΑΛΟΥΣ(το πουλι γαλος εννοω),με τις βλακιες τους προσπαθουν να παραμυθιασουν τον απλο ανθρωπο. Το κακο με δαυτους ειναι, ο,τι τα πιστευουν με φανατισμο αυτα που λενε ,και ειναι ετοιμοι  ακομη και να θυσιαστουν ,σαν μουζαχεντιν ,για το ψεμα που πληρωσαν και απο πανω για να  μαθουνν στα μεγαλα ξενα σχολεια Τα θυμα τους?απλοι ηθικοι ανθρωποι, που ετυχε να τους αρεσει το εμποριο και στην επιθυμια τους αυτη ,συναντησαν το εμποριον τιτλων και αξιων,που δεν χρειαζεται  καταστημα με ενοικιο η ΤΕΒΕ .[ΜΗ ΤΟ ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΜΑς ΤΗΝ ΦΕΡΕΙ Ο ΜΙΣΤΕΡ  ΣΟΥΜΟ//    με τις ιδεες που του βαζω . Αυτοι λοιπον οι καθημερινοι ανθρωποι,ειναι θυματα της αγνοιας τους φυσικα και ενοχοι  για τον ευατο τους,αλλα καμια φορα η χλιδη  και ο στομφος,οπως σου παρουσιαζονται  αυτοι οι κυριοι (ειδικοι και γραμματισμενοι),ακυρωνουν καθε εστω και μικρη υποψια [οτι εδω βρωμαει η υποθεση].Ναι φιλοι μου ειναι ωραιο το εμπορον ,ειμαι εγω που εχω δωσει ολη μου την ζωη σε αυτη την δραστηριοτητα του ανθρωπου και δεν το μετανοιωσα ποτε,γιατι επήρα και παιρνω πολλες χαρες καθε μερα.Ειναι ωραιο το συναισθημα του νικητη .εστω και αν αυτο ειναι ενα  1 ευρω στην κυριολεξια.   Ομως οσο και να ειναι πικρο το συναισθημα της ηττας, δεν παυει ,να ειναι μια ευκαιρια για προβληματισμο ,δεν παυει να ειναι μια ευκαιρια να διορθωσουμε αυτο που δεν πηγε καλα,αφου το εντοπισουμε ,μονοι μας η με τηνβοηθεια αλλων ειδικων, δεν εχει σημασια,σημασια εχει το λαθος να γινει γνωση στο μελλον και η γνωση επιτυχια.

αυτα προς το παρον [να πιω και λιγο καφε ,διοτι ολο μπαγιατικο τον πεινω]

.savil 13-8-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: