Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

καλημερα

savil 7--8-2011
Καλημερα σας φιλοι μου
Μεσα απο την επικοινωνια ,που ειχα με πολλους φιλους και με βαση τις απορριες που ειχαν , εχω την εντυπωση ,οτι παρα πολλοι εχουν παγιδευτει  με τις ενδειξεις που εχουμε στους δεικτες και στους ταλαντωτες.Σας εγραψα ομως πριν λιγες μερες ,οτι τα οργανα δεν λειτουργουν,και δεν λειτουργουν διοτι αυτοι που οριζουν τις τυχες των αγορων αυτο που γνωριζετε εσεις το γνωριζουν αυτοι καλυτερα απο εσας και το χρησιμοποιουν με τον καλυτερο τροπο για να περασουν τα σχεδια τους.Ετσι σας εβαλλαν στην διαδικασια αγορων ,ενω αυτοι ξεφορτωνουν σε καλυτερες τιμες η μαλλον εκει που  εχουν προγραμματισει .
Σας ειπα μαλιστα μακρυα απο αγορες ,βαλτε ενα -15% σαν χαιρκουλ στις τιμες του κλεισιματος της Δευτερας και βλεπουμε.Ειχατε εγκαιρη και εγκυρη ενημερωση,τωρα αφου δεν το λαβατε υποψιν σας ,εγω δεν φταιω,στο κατω κατω της γραφης ερευνητης, ειμαι,δεν ειμαι ο προσωπικος σας τεχνικος συμβουλος.Αλλα  στα μαθηματα που καναμε και κανουμε στην σελιδα μας,ενα απο τα πρωτα πραγματα που μαθαινουμε τους μαθητες μας ειναι οτι ,αν μια εισοδος ξεφυγει απο το στοχος της και μας δημιουργησει ζημια,αυτη την εισοδο την ακυρωνουμε με ανοχη ζημιας εως -3%.Επομενως αυτο λειτουργει σαν νομος,αν εχω ζημια 3% αμεσως διακοπτω την εισοδο η την αντισταθμιζω απο αλλο κωδικο.Αυτο φυσικα δεν λειτουργει σε πολυ μικρες τιμες ,δηλαδη αν το 3%=1 λεπτο,αλλα δυσκολα εγω τουλαχιστον κανω εισοδο σε τετοιες μετοχες για μεγαλο χρονικο διαστημα και κατα περιπτωση.
Παντα να εχετε στο μυαλο σας ,η ζημια φερνει και αλλη ζημια στο ξεκινημα της ,οπως και το κερδος φερνει και αλλος κερδος στο ξεκινημα του.Θα με θυμηθειτε πολλες φορες και φυσικα και τα λογια μου.Σαν συμπερασμα θα ελεγα,οτι ενα απο τα απαραιτητα και αναγκαια  προσοντα ενος καλου εμπορου ,ειναι να διαπιστωνει γρηγορα το λαθος και να το  διακοπτει αμεσως.Αν ενας εμπορος που αγορασε 100 μπλουζακια σε διαφορα χρωματα και ενα χρωμα δεν τραβαει[δεν πουλαει] με τιποτα και βλεπει οτι θα το φαει στη μαπα,καλο θα ειναι να το διαπιστωσει γρηγορα να το ξεφορτωθει γρηγορα και να μην περιμενει τις εκπτωσεις που ειναι δυο φορες το χρονο δια να κανει ρευστοποιηση.,αλλα αμεσως εαν ειναι δυνατον και την ιδια μερα που το αγορασε,ετσι τουλαχιστον, εχει ελπιδες να πιασει  το κοστος,διοτι στις εκπτωσεις μπορει να γραφει  στο ταμπελακι -80%.Παρα πολλες φορες στην ζωη μου το λαθος μου το καταλαβα την στιγμη που το εκανα,ενω πριν λιγα λεπτα δεν το εβλεπα.

καλημερα σας
savil 7-8-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: