Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

μια ματια στο κλεισιμο της αγορας[χρηματιστηριο αξιων Αθηνων] 23-8-2011

Η αγορα ειναι προεξωφλητικος μηχανισμος του μελλοντος.Μπορει καποιος να μου πει τι προεξωφλει σημερα η αγορα μας?Δεν θα το πω εγω ,νομιζω το καταλαβαινετε ολοι.Η κατασταση πλεον λιγο απεχει απο την πληρη αδιαφορια ,και των ολιγων που εμειναν να παρακολουθουν ενα πτωμα να σερνεται,προκαλωντας φρικη  περνωντας απο μπροστα μας.Αυτη η ασχημη εικονα της αγορας της δικης μας περναει απο μπροστα μας.Σε λιγες ημερες θα δουμε τα αποτελεσματα.Ειμαι βεβαιος ολα τα Δ,Σ των εταιρειων σχεδον  θα εχουν το μισο ποινικο κωδικα σαν ενοχες επανω τους αν υπαρχουν σοβαρες αποκλισεις τοσο απο τα αποτελεσματα 1ου τριμηνου ,οσο και απο τα αντιστοιχα περσυνα.Ο νομος ειναι σαφης ,πρεπει εγκαιρα να προειδοποιειτε το( επενδυτικο κοινο),αλλα πρωτιστως τις αρχες.Ποιες αρχες?Ποσες φορες δεν κλεινουν τα ματια οι αρχες της κεφαλαιογαρας?Μονο η χαρτουρα να πεφτει καθε μηνα και μετα περα βρεχει για τα υπολοιπα.Να δουμε πρωτα φυσικα τα αποτελεσματα και μετα θα τα πουμε αναλυτικα,ολα αυτα.Δεν ιδρωνει ομως το αυτι κανενος,οσα και να λεμε εμεις ,ποιος μας ακουει εμας?.Εδω δεν μας ακουνε  ουτε τα στραβαδια της αγορας που ζητουν βοηθεια καθε μερα .Αληθεια ποιοι ειμαστε εμεις?ΑΣΦΑΛΩΣ ,ο κανεις ,ετσι λοιπον, γυρνω στα δικα μου να χαρω και εγω τα ωραια μου σορταρισματα και απο εδω πανε και αλλοι,εγω θα ισιωσω την ουρα του σκυλου?Αντε παρατατεμε απο εκει,και οσοι εχετε ευθυνη και οι υπολοιποι που δεν εχετε.Η αγορα πλεον δεν εχει νοημα  με αριθμους ,δουλευει στην τρελη ,σαν την μπιλια στο καζινο,οπου κατσει μεταξυ του 400 και του 300.Μη μου πει κανεις τωρα φταιει η κερδοσκοπια?αλοιμονο,οπου φυγει φυγει και ο τελευταιος κλεινει την πορτα.Δρομο ολοι .Ακουνε Ελλαδα και  φτυνουν τον κορφο τους.,και ειδικα οταν ακουουν χρηματισηριο Ελληνικο.Οσοι τωρα ξυπνησατε  και βλεπετε τις τιμες χαμηλες, τρεξτε να προλαβετε ,δεν βλεπετε την  ευκαιρια,?αμ πως?Αλλα και ο καθε ενας εχει την δικη του μοιρα.Ειπα μοιρα και θυμηθηκα το

Μοιρες.........μοιρες  ....εδω οι καλες οι μοιρες..........................

καλη ξεκουαση

savil 23-8-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: