Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Μια ματια στο κλεισιμο της αγορας [Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων] 19-8-2011

Φιλοι μου γεια σας

Χαρμολυπη ,καπως ετσι νομιζω  θα μπορουσα να βαπτισω την ημερα.Μια ημερα με λυπη φυσικα για την καταντια μας,και μια ημερα  με χαρα διοτι το τελος δινει ελπιδες αλλαγης κλιματος.Βεβαια ολες οι αγορες εχουν τα  χαλια τους  ειδικα η Γερμανια,ταχουμε πει αυτα και τα εχουμε αναλυσει και θα το  επαναλλαβουμε απο την σελιδα πολλες φορες.Να σας πω κατι φιλοι μου σημερα απο το πρωι ειμαι επειρεασμενος και απο φιλους που μου γραφουν απο  χθες βραδυ για διαφορα θεματα.
Οι περισσοτεροι εισθε  ,ανοργανωτοι,και βαδιζετε σαν αρνια  για σφαγη.Αληθεια σας το λεω και στεναχωρουμαι που μερικοι δεν με καταλαβαινετε,ισως?τα θεωρειτε ισως βλακιες ο,τι λεω ? δεν ξερω,αλλα ξερω ομως οτι αν δεν αλλαξετε  μυαλα η δεν σταματησετε  αμεσως να ασχολεισθε με την αγορα ,θα χασετε ολα σας τα χρηματα,ειναι σαν να τα ι ζετε τα ψαρακια  στν εθνικο κηπο με ψωμακι και σε εσας στο τελος να μενει η σακκουλα αδεια χωρις το ψωμι που ειχε πριν,δηλαδη ο λογαριασμος σας θα αδειασει.Επισης θελω να σας παρακαλεσω  για αλλη μια φορα,αυτα που γραφω καθε ημερα, δεν ειναι προταση για χρηματιστηριακες πραξεις,εχω προταση ,αλλα αν καποιος θελει κατι  μια βοηθεια ,καλο ειναι να επικοινωνει πρωτα μαζυ μου  να του εξηγω τι γραφω.Τα περισσοτερα που γραφω εγω και σωστα ειναι και μεσα απο μελετες ειναι ,αλλα δεν ειναι μακρας πνοης σαν το Γαλα μακρας πνοης.Οι συνθηκες αλλαζουν απο στιγμη σε στιγμη και φυσικο ειναι και οι αναλυσεις μας.Γιαυτο γραφουμε καθε μερα,διαφορετικα θα γραφαμε μια φορα το μηνα.Μη χρησιμοποιειτε τα γραπτα μου για πραξεις,ρωτηστε με πρωτα,οπως και Ποτε να μην αγοραζετε μεσα απο εφημεριδες η ηλεκτρονικκες σελιδες,γενικα.Καντε προγραμμα με αρχη μεση και τελος ,μελετατε οικονομια ,οι αγορες δεν ειναι μαγκια.Αυτους που θεωρουσαν μαγκια την αγορα τους πατησε το τραινο,οπως θα πατησει και αυτους που και τωρα ετσι σκεπτονται ,οτι ειναι ενα μυστικο ,μια πληροφορια δηθεν κ,τ,λ.Ολα αυτα ειναι ΒΛΑΚΙΕΣ με περικεφαλαια,η ΑΓΟΡΑ  ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ .απο την μαγκια και τον τζογο που εχετε στο μυαλο σας μερικοι.Ανεβειτε Παρνηθα,περισσοτερη τυχη θα εχετε εκει ,παρα στο χρηματιστηριο.Αυτα σας τα γραφω απο αγαπη και εκτιμηση και ειναι μια αξομολογηση σεβασμου σε ολους τους επισκεπτες μου,ομως εγω εχω υποχρεωση να σας προειδοποιω και να σας λεω την γνωμη μου και την προυπηρεσια μου,σεβομενος  τα ασπρα μου μαλια(οσα εμειναν) και την  αρετη της φιλοξενιας που πρεπει να εχω απεναντι σας,οχι με χαμογελακια και  φιλακια,αλλα με παρατηρηση και  διδασκαλια ,οπως εγω την εζησα και την πιστευω.
Να εχετε ενα καλο Σαββατοκυριακο ,καλη ξεκουραση και καλο απογευμα.Αναρτησεις θα υπαρξουν  συνεχεια στην σελιδα και θα ενημερωνεσθε  συνεχως.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

 savil  19-8-2011  

Δεν υπάρχουν σχόλια: