Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

HPQ - Hewlett Packard Co --θριαμβος και100% . επιτυχια της αναλυσης μας.

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: HPQ - Hewlett Packard Co Τιμή μετοχής - CNNMoney.c...: HPQ - Hewlett Packard Co Τιμή μετοχής - CNNMoney.com : "– Ευρισκομαι αυτη την στγμη μπροστα στν υπολογιστη μου.Ο υπολογιστης μου ειναι ...

----------------------------------------------------
ΞΕΣΚΙΣΑΜΕ τους παγκοσμιους αναλυταραδες,που γραφουν οι περισσοτεροι αρλουμπες κοπανιστες,βλακιες με περικεφαλαια,ασχετοι των ασχετων και με δολιο τροπο ξεγελουν αφελεις εμπορους τιτλων.Να τι γραφαμε εμεις  και ειδικα εγω μια Κυριακη πρωι αρχας του Ιουνιου με αφορμη τον υπολιγιστη μου και την μαρκα του.Εκεινο το πρω ι νο ετσι μου γενηθηκε η ιδεα να αναλυσω αυτη την εταιρια της οποιας ημουν απο τυχη πελατης,και το εκανα.Οταν πηγα να διαβασω τον Ισολογισμο της βρηκα πραγματα σαν αυτα που σας περιγραφω καθε μερα για τις εταιριες,περαν μιας χρηματιστηριακης τιμης.Αυτα ολα τα ομαδοποιησα σε τρεις ενοτητες.Μια ενοτητα ειχε θεμα την παραγωικη αναδιαρθρωση της εταιριας και να μην παραγει προ ι οντα που δεν τα ζητα ο κοσμος.Ενα εμπειρο ματι στους Ισολογισμους αυτα τα πιανει στο φτερο και αυτο εγινε απο εμενα.Πριν λιγες ημερες η εταιρια μαζυ με τα αποτελεσματα εξαμηνου ,μας ανακοινωσε και την καταργηση  γραμμης παραγωγης που τις ειχε κοστισει πανω απο 1 δις[λετε να με διαβασανε και να με ακουσανε σαν συμβουλο].Καλα λετε να  συμμετεχω στοΔ,Σ της εταιριας και δεν το ξερω?που τετοια τυχη,θα μπορουσε τα κοτσια τα εχουμε,το γλωσικο μας λειπει μονο.Δεν γνωριζω ουτε κατα που πεφτει η αμερικη και η εταιρια,ουτε διεθνεις διασυνδεσεις εχω ,περαν του εμποριου που κανω σε πολλα χαρτια του πλανητη και σε πολλες αγορες.Μου αρεσει αυτη η εξαποστασεως// αναλυση// εταιριων που  δεν τις γνωριζω,ομως γνωριζω αριστα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ και αναλυση Ισολογσμων και σε 5 λεπτα αναλυω οποια δηποτε εταιρια στον πλανητη και με προταση ,τοσο στην διοικηση , οσο και στους εμπορους τιτλων.ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ ,οπως πολλοι αναλυταραδες  του γλυκου νερου.

savil  21-8-2011


Δεν υπάρχουν σχόλια: