Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

S&p 500 Techniki analysi- [from savil]--weekly

Tecniki analysi from savil  [ 20-6-2011.......24-6--2011]
-------------------------------------------------------------------
Η εβδομαδα που περασε φιλοι μου ,ηταν πολυ καλη σε προβλεψη.Σας εδωσα  το 1294 επανω και το  1260 κατω.Αυτα τα δυο σημεια ο δεικτης τα επισκεφθηκε.Εκλεισε σαν εβδομαδα στο ιδιο σημειον περιπου με την προηγουμενη εβδομαδα  (1271).οσα σας εγραψα την προηγουμενη εβδομαδα ισχυουν και για την νεα εβδομαδα.ομως θα  κανω μια νεα αναλυση ,και με τα παλαια στοιχεια  , να τα εχω μπροστα μου.Ο δεικτης εχει δυναμεις αν θελει,μπορει να περασει και το 1300 ακομη,και νομιζω αυτο θα το κανει προς το τελος του μηνα που ληγει το εξαμηνο του 2011.Αυτη την εντυπωση μου δινει .Το μεγαλο πλανο που εχω στο μυαλο μου ειναι  η αποσταση μεταξυ δυο σημειων  του 1280 και του 1190.Αυτα τα ορια  νομιζω εχουν στο μυαλο τους οι δυνατοι της αγορας.Μας το εδειξαν προχθες οταν στο 1280  συναντησε ενα δυνατο εμποδιο και κατεληξε στο 1271.

=====================1280  δυνατο εμποδιο




=====================1190  δυνατο εμποδιο

Νομιζω αυτο ειναι το βασκο πλανο του δεικτη .Ζηταμε ενα σημειον χαμηλο οπως και περσυ τετοια εποχη (Ιουνιος2010),και περσυ βρηκε το 1010 ως σημειον αντιστροφης.Τωρα νομιζω τα σημεια αυτα ειναι γνωστα σε μενα .Μαλιστα  την εβδομαδα που μας περασε εκανε χαμηλο 1258 .Δεν ηταν καθολου τυχαιο,οταν το ειδα γελασα,και ειπα μεσα μου ,ποσο λιγος εισαι απεναντι μου.Δεν μπορεις να μου κρυφτεις,οτι και να κανεις,οπου και να θελεις να κρυφτεις,θα με βρεις μπροστα σου.Τωρα λοιπον εγω επιμενω και να  δινω σαν επαναληση το σημειον 1235 ως ενα στοχο απο τον δεικτη,ναι το θελει πολυ το σημειον αυτο ,αλλα μετα απο αυτο υπαρχει το γνωστο μας 1212 απο αλλη αναλυση μου .Ναι αυτο το σημειον ειναι το πιο πιθανο σημειον να σταματησει ο δεικτης.Το 2010 ηταν το  σημειον 1010 μοναδες και το 2011 θα ειναι ισως το 1212  μοναδες.Βεβαια ο πραγματικος στοχος ειναι λιγο πιο κατω το 1190,εδω λογικα εχουμε το τελος  της διορθωσης σε αυτη την  χρονικη περιοδο.
Επιστρεφω στην βασικη μου σκεψη 1280 επανω 1190 κατω. 90 μοναδες διαφορα.Εαν διασπασθει το 1280 ,επειδη εχουμε πολλες ειδησεις  και για την ευρωζωνη και για την Ελλαδα ,τοτε θα εχουμε μια αντιδραση ανοδικη εως το 1310.εδω ειναι ενα σοβαρο σημειον  που ελεγχει την χαρα των αγοραστων.Εαν συμβει αυτο ,τοτε θα επανελθετε στην αναλυση της προηγουμενης εβδομαδας ,θα ισχυει και για την νεα εβδομαδα.Ομως επαναλαμβανω και ετσι  αν κινηθει ο δεικτης  αυτο θα ειναι μια αντιδραση προς το 1345 και τιποτα αλλο.Μετα την ολοκληρωση της αντιδρασης θα επανελθει να συνεχισει την διορθωση του προς το  1212.....

18/6/2011
αυτα που γραφουμε ειναι προσωπικη ερευνα και αφορα μονο εμας .δεν ειναι προταση για χρηματιστηριακες πραξεις η επενδυτικα προγραμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: