Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

καλημερα σας

Φιλοι μας σε ολο τον πλανητη καλημερα σας.
Χωρις να ξερω το γιατι,μια παραξενη αισιοδοξια ανατελει μεσα μου.Δεν ξερω την αιτια και την αφορμη,αισθησιακα το νοιωθω αυτο.Νομιζω ,δεν ειναι τα παντα μαυρα,νομιζω πρεπει να κανουμε την αυτοκριτικη μας,και παραδοξα δεν ξερω γιατι με μερικα μετρα απο το υπουργειο οικονομικων συμφωνω.Δυο τρια πραγματακια να αλλαξουν ,νομιζω μπορουμε να μπουμε σε μια αλλη πορεια.Πρεπει και εμεις να κοιταξουμε μεσα μας,να δουμε την πραγματικοτητα σε πολλα θεματα,και δεν μπορει παντα να λεμε //δεν φταιω εγω ,αλλα ο δυπλανος μου//.Περα απο τα ιδεολογικα μας.περα απο τα πατριωτικα μας αισθηματα,καποτε πρεπει να δουμε εμεις τι πρεπει να κανουμε για την πατριδα  και οχι η πατριδα για εμας,γιατι εμεις οι ιδιοι ειμαστε πατριδα.Τα λογια μου δεν επιδεχονται παρερμηνεια,διοτι ετσι ζουν τα εθνη με υποχρεωσεις και δκαιωματα.,αλλα πρωτα προηγουνται οι υποχρεωσεις.Λοιπον δεν χρειαζεται να μακρηγορώ,νομιζω ολα θα πανε καλα,//ο καλος θεος θα ειναι μαζυ μας//,αυτη η εβδομαδα που ειναι εβδομαδα εξελίξεων τα πραγματα θα μπουν σε μια σειρα.Πρεπει να πιστωνουμε τους ανθρωπους και με καλες προθεσεις,και να γνωριζουμε  οτι την αληθεια δεν την κατεχουμε μονο εμεις.

Καλημερα-καλη εβδομαδα-καλη δουλεια (γιαυτο ειμαι βεβαιος),ολα θα πανε καλα,τα ματια σας δεκα τεσσερα να πιασουμε τον (λαγο και αυτη την εβδομαδα).

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: