Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

μια ματια στο κλεισιμο της αγορας 27-6-201

Γεια σας

 Ειχαμε μια ημερα σημερα,οπως περιπου την περιμενα και σας το ειχα αναφερει .Δεν πρεπει να ξεχνατε ,οτι ευρισκομαστε στο τελος εξαμηνου,και καποιες παγιες τακτικες ,επαναλαμβανονται.Αυτη η παγια τακτικη ειναι η ωραιοποιηση του εξαμηνου των εταιριων.Τρεις μερες ακομη και μετα αποτελεσματα 2ου τριμηνου και συγκεντρωτικα εξαμηνου.Ολες οι εταιριες προσεχουν αυτες τις ημερομηνιες ,δηλαδη τα τελειωματα των τριμηνων.Ετσι θελω να πιστευω γινεται και τωρα.Η σκεψη μου ,εκει στηριζεται που σας επαναλαμβανω πολλες φορες ,αυτες τις ημερες,οτι ειμαστε σε μια περιοχη  με ειδικη σημασια.Η ημερα σημερα ηταν πολυ καλη, εις το ξεκινημα ηταν διαχυτος ο φοβος,αλλα σιγα -σιγα  εφυγε η πολυ ανησυχια.Το ξερω ολοι σκεπτεσθε πολιτικα θεματα,εγω ομως οχι.Και αυτο το οχι εχει βαση ,σε λογικα επιχειρηματα.//δεν εχουμε πολεμο με πραγματικα πυρα//.Αυτο μου ειναι αρκετο να κανω την δουλεια μου την βασικη.Ο σεισμος ειναι σεισμος και πρεπει να μαθουμε να ζουμε με αυτον,ασχετα αν καποια μερα μερικοι φανταζονται,οτι θα δουμε τα παντα ισοπεδωμενα,εγω παλι οχι,πιστευω παντα υπαρχει λυση και θα βρεθει να ειστε βεβαιοι.
Τεχνικα θεματα της κινησης μας εδωσε η σημερινη ημερα.Με δυνατο και σταθερο περασμα του560 που ειναι γραμμη τεστ της κινησης ,νομιζω θα παμε σε φαση ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ,αν ετσι καταληξει η φαση αντιδρασης που εχουμε τωρα στο ταμπλο.

Φαιδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: