Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

τεχνικη αναλυση ΧΑΑ απο λεπτο σε λεπτο 25-6-2011

Φιλοι μου καλημερα σας

 σημερα δεν εχουμε συνεδρεια,ομως εγω παλι θα ειμαι μαζυ σας.Οι αναλυση που σας δινω απο λεπτο σε λεπτο ειναι παντα πραγματικη και ζωντανη και φυσικα στηριζομαι στην κινηση ακριβως  του λεπτου.Αυτος ειναι και ο λογος που βαπτισα την αναρτηση μου απο λεπτο σε λεπτο.Ειναι μια πολυ παλαια ιδεα που ειχα και που τωρα εγινε ,αποδεκτη απο την διοικηση του μπλοκ.Ετσι πλεον  το μπλοκ εχει τα ματια του στην αρχη μια κινησης,ακριβως την ιδια ωρα που ξεκιναει.Ειναι πολυ σοβαρο αυτο,διοτι ολες οι κινησεις αφετηρια εχουν την στιγμη,δηλαδη αυτο το κρισιμο λεπτο.
 παμε τωρα να δουμε τι εγινε χθες με τα ματια του (λεπτου)

 10.35'  ακριβως
εχουμε  υψηλο σημειον 571,79 .εχουμε κορυφωση της ανοδικης κινησης με το ανοιγμα της αγορας.[σε αυτο το σημειον  εδωσαμε ανακοινωση ΤΕΛΟΣ 2ου ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ]

αυτη η κινηση συνεχιστηκε ολη την ημερα ,απο την στιγμη που ξεκινησε και εχει καταληξει με το κλεισιμο 548.45 ως χαμηλο σημειον την 17.05' ακριβως.

 θεωρουμε ολη την κινηση συνεχομενη σαν μια γραμμη,και τωρα ευρισκεται  ισως σε φαση αντιδρασης προς την κορυφη  που ξεκινησε.Η αντιδραση αυτη θα κρατησει περιπου 20'......35'  ,ισως αυτο το δουμε με το ανοιγμα της Δευτερας ,ισως λιγο αργοτερα,ενα ειναι βεβαιο ,οτι αυτη η κινηση τελειωσε η ειναι παρα πολυ κοντα στο τελειωμα της.Φυσικα εχουμε τα σημεια  αντιδρασης και την γραμμη //τεστ της κινησης -διαβατηρια//,αλλα αυτα θα σας τα γραψω αυριο  το πρωι .Για σημερα τελος,σας ευχαριστω για την ωραια υποδοχη που κανατε στην  νεα αυτη αναρτηση//απο λεπτο σε λεπτο//,ομως δεν θα ξεχνατε ,οτι εγω με την αναρτηση μου εξεταζω την στιγμη ,δηλαδη το λεπτο και τα συμπεασματα ειναι  για πολυ μικρα χρονικα διαστηματα,ομως δεν παυει να ειναι ο προπομπος και της οποιας κινησης ,διοτι τα παντα ξεκινουν στο λεπτο,ειναι σαν αναλυση η εικονα της αγορας απο λεπτο σε λεπτο και οχι απο ημερα σε ημερα.Αν φυσικα καποιος ειναι σωστος στην αναλυση του απο λεπτο σε λεπτο,θα ειναι σωστος και σαν συνεχεια  ,μεγαλωνοντας τα χρονικα διαστηματα μελετης.

καλα αποτελεσματα στις επιλογες σας,

και αν σας ειμαι χρησιμος ,ξεσκιστε την αναρτηση σε εισοδους και παραμονη,αυτη ειναι η αμοιβη μου.Εξυπναδες ομως δεν σηκωνω,το μπλοκ ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ χωρος και την ευθυνη εχουμε εμεις ολοι που το  ιδρυσαμε και δινουμε και σημερα  πολυ χρονο απο την ζωη μας ,χωρις αμοιβη.

//απο λεπτο σε λεπτο// 

Δεν υπάρχουν σχόλια: