Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20

φιλοι μου γεια σας
Η αγορα ειναι πολυ πιεσμενη,εξαιτιας των τραπεζων.Πολλα φαινομενα τα συνανταμε για πρωτη φορα σαν συνδιασμο και με αλλες παραμετρους.Νομιζω, πρεπει ,να φυγει πλεον  απο αυτα τα επιπεδα με ενα κλεισιμο κοντα στο 740.Θελουμε μια διαπαση  ανοδικη.Το  φαινομενο  πλεον θα γινει επικινδυνο αν δεν μετατοπισθει το κεντρο βαρους την αλλη εβδομαδα προς τον κινητο μεσο ορο  των 30 εβδομαδων,που ειναι στο 747 περιπου.Μια διασπαση του θα μας δωσει δυναμη μεγαλη,αλλα θα διξει αν οι δυνατοι πραγματι στηριζουν αυτα τα επιπεδα της αγορας.Αυτα που σας γραφω,ειναι για να εχετε μια πληρη ενημερωση της κινησης.Ειναι πολυ θετικο το οτι σταθερα ειμαστε πανω απο το 723,43 και σημερα κρατησε το 720 το τελευταιο σημειον που δεχομαστε ως σημειον αμυνας.Ειναι επισης πολυ θετικο διοτι ειμαστε πανω απο τον κινητο μεσο ορο 90 ημερων  σταθερα.Δεν πρεπει ομως να αγνοουμε το ρισκο που περνουμε και αυτος ειναι ο κυριος λογος που σας αναλυω αυτο το ρισκο.Οσο θα απομακρυνομαστε απο το 723,43  τοσο θα επιβεβαιωνεται η ανοδικη προοπτικη.Υπαρχουν και αλλα σημεια που εχω αναλυσει και παρακολουθω δεν ειναι αναγκη να  αναρτηθουν ολα,και νομιζω και εσεις θα εχετε τα δικα σας κριτηρια της κινησης.Σημερα στο κλεισιμο ειχαμε ενα μεγαλο πεταγμα των συμβολαιων πολυ κοντα στην σποτ αγορα,και αυτο εχει την σημασια του.Φιλοι μου γνωριζετε σχεδον τα παντα για τα πιστευω μου για  την διαδρομη της αγορας,θελω ομως να σας διαβεβαιωσω,οτι παντα η σκεψη μου ειναι με αποδειξεις και με ορια, τα οποια   οταν παραβιαζονται μεταβαλεται η σκεψη μου.Πολλα πραγματα τα στηριζω στην σπανιοτητα ενος φαινομενου,που  κανει 100% προβλεψιμη την κινηση,   οταν  συναντησουμε το φαινομενο,το οποιον προκαλειται απο την  επιχειρηματικη συμπεριφορα των δυνατων σε μια αγορα σε μια χρονικη στιγμη μεγαλων αποφασεων.Ναι ειμαστε σε ενα τετοιο φαινομενο και μαλιστα εις δυπλουν,αλλα ειναι  στα αρχικα σταδια και θελει περακολουθηση με μεγαλη ικανοτητα  και δεξιοτητα των σπανιων αυτων φαινομενων.Εμενα αυτα τροφοδοτουν την σκεψη μου και την αναλυση μου,ομως τα ορια ειναι ορια,και καμια φορα μπορει να δημιουργηθουν επιπλοκες,ομως εως σημερα παμε κανονικα,ομως ζηταμε πλεον να φυγουμε απο αυτα τα επιπεδα και να παμε εστω ενα οροφο πιο πανω  δηλαδη 730-740 σταθερα.
 Αυτα και αποψε φιλοι μου σας χαιρετω να εισθε καλα και καλη σας νυχτα

ο φιλος σας

 savil  


Δεν υπάρχουν σχόλια: