Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

Φιλοι μου σε ολο τον πλανητη γεια σας.
 απευθυνω ενα ειδικο και εγκαρδιο χαιρετισμο στους φιλους και αναγνωστες της σελιδας απο την

 ΙΤΑΛΙΑ

 ΑΓΓΛΙΑ

 ΑΜΕΡΙΚΗ

 φυσικα και σε ολους τους αναγνωστες σε οποιο μερος του πλανητη και αν ευρισκονται,εκανα ομως μια εξαιρεση για τις τρεις χωρες επειδη εσπασαν καθε  ρεκορ  επισκεψημοτητας απο τις χωρες αυτες,ευχαριστω θερμα μεσα απο την καρδια μου και ειμαι παντα στην διαθεση σας.
 Ειναι αληθεια οτι χρειαζονται //κοτσια// για να βγεις και να γραφεις αυτα που γραφονται στην σελιδα μας με τοση απλοτητα κατανοητα απο ολους και αιτιολογημενα ,για να μην υπαρχουν αμφιβολιες για τις ικανοτητες του γραφοντος και ολου του επιτελειου ,για αυτα που με τον απλουστατο αυτο τροπο σας προσφερουμε ,χωρις ιδιοτελεια.Σημερα η αγορα πηγε περιφημα,διοτι αγορα δεν ειναι μονο οι τραπεζες ,αλλα και ο ΟΠΑΠ ,ΚΑΙ Ο ΜΥΤΙΛ,ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΠΕ κ.τ.λ .Ανοιγει η καρδια σου να βλεπεις αυτη την ωραιοτατη εικονα για την πληοψηφια των μετοχων,και οπως σας εγραψα απο την κυριακη εχουν περασει τα κρισιμα σημεια και η ταση τους εχει αλλαξει και ειναι ανοδικη.Φυσικα εχουμε ενα προβλημα με τις τραπεζικες μετοχες και τους λογους τους γνωριζετε ,αλλα και εδω  εχει βελτιωθη η κατασταση αρκετα.Αν δεν ηταν οι τραπεζες η αν και οι τραπεζες ακολουθουσαν τις αλλες μετοχες τοτε θα ειμασταν αρκετα πανω απο το 800 ισως και το 900,αλλα δεν πειραζει θα παμε και εκει εστω λιγο καθυστερημενα.Σας εχω πει οτι οι μετρησεις μου χρονικα ειναι εβδομαδιαιες,και αυτο για να εχω πιο ανθεκτικες αποδειξεις γιαυτα που γραφω.Φυσικα καθε μερα περνω μετρησεις και σας δινω με ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ που φυσικα το βλεπετε ποσο αντεχουν στην πραξη.
 Φιλοι μου εχω πει και επαναλαμβανω ειμαστε σε αγωνα αντοχης και οχι ταχυτητας,αλλα παμε καλα,πολυ καλα θα ελεγα.Υπηρχε υπαρχει και θα υπαρχει ο κινδυνος μιας αλλαγης πορειας,ειτε σταθερα ειτε περιστασιακα.Προσωπικα για μενα σημερα αξια εχει να μην χαθουν τα επιπεδα που ειμαστε και οχι αν ΑΜΕΣΑ παμε στο 755,Φυσικα και το θελω να παμε εκει ,αλλα εμενα με ενδιαφερει να μην χανονται τα κεκτημενα ,οποτε καποια στιγμη θα ελθει και η εκτιναξη  προς την  κυρια ταση που βρισκομαστε .Με κριτηριο το ημερησιο γραφημα η αγορα πεταει στην κυριολεξια,αλλα με το εβδομαδιαιο μολις περασαμε το ποταμι στη απεναντι πλευρα και ενοω φυσικα το  723.42.Κατω απο αυτο φιλοι μου και ειδικα κατω απο το 720 καλο θα ειναι να μην εχουμε θεση λονκ καμια,αλλα να ανοιγουμε ισως δειγματικα θεση σορτ. Ναι ζητω την ανοδο για πολλους λογους ,αλλα γνωριζω οτι στο μπλοκ υπαρχουν ολες οι τασεις και οι αποψεις και εγω δινω εικονα που εξυπηρετει ολες τις προτιμησεις.Σαν συμπερασα επομενως το οριο μας ειναι το  το διαστημα 723,42-720 καθαρες κουβεντες.Για λογους πληροτητος  της αναλυσης ο δεικτης σε μια τετοια περιπτωση εχει σαν εμποδιο στην συνεχεια την πτωτικη το 714,12 που ειναι ο ΚΜΟ 90 ημερων .Οπως σας εχω αναφερει καθοδικη διασπαση του σταθερα οδηγει σε αλλαγη τασης και ειναι επιβεβαιωση πτωτικης συνεχειας.Μετα το 714 εχουμε το 712 ,705,689 κ,τ,λ.Οι αγορες μπορουν και συμβαινει πολλες φορες να κινουνται κοντρα στη θεληση των πολλων,και ανατρεπουν την εικονα εκει που δεν το περιμενει κανεις,επομενως ειναι απροβλεπτες.Εγω οριοθετω την κινηση με βαση στατιστικα δεδομενα και συναλλακτικες συνηθειες πολλων ετων,και φυσικα προσπαθω να βρω ομοιοτητες του παροντος με το βαθυ παρελθον  που καθοριζουν το δρομολογιο μιας κινησης με ακριβεια 100%.Δεν με ενδιαφερουν επαναλλαμβανομενα φαινομενα με μεγαλη συχνοτητα,αλλα φαινομενα σπανια ,που εινα ομως καθοριστικα για την συνεχεια και ειμαστε τωρα σε ενα τετοιο φαινομενο αν ο δεικτης κινηθη πανω απο τα σημεια οροσημο που σας εδωσα σε εβδομαδιαια βαση.Εχω πολλες αποδειξεις για αυτα που γραφω,αλλα δεν εχουν νοημα να τα γραφω ολα,το συμπερασμα ειναι αρκετο.Απο την επανω πλευρα  σας εχω δωσει αριθμους περαν του τυπικου 735 και 741,εχουμε το 755 ,αλλα μετα το784 εφοσον παμε και οταν παμε,με την συνοδο των πλανητων που σας εγραψα χιουμουριστικα οπου θα εχουμε  εκτοξευση για τον πλανητη 1092 .αν διασπασθη ο ΚΜΟ 200 ημερων.Αυτα και αποψε φιλοι μου  σας χαιρετω να εισθε ολοι καλα,και να περνατε ωραια.

 savil   

Δεν υπάρχουν σχόλια: