Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

φιλοι μου γει σας
 Οπως σας ειπα  και την παρασκευη μετα το κλεισιμο της αγορας,θεωρω  αποτυχημενη την προσπαθεια διασπασης  του 725,69 ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΡΟΠΟ.
Δυο φορες πηγε πανω απο το 730 ,αλλα διεσπασε καθοδικα το σημειον  κριτηριο 725.69.Ισως εχουμε μια αλλαγη στις προθεσεις των δυνατων,η μπλοφαρουν.Πρσωπικα δεν με απασχολει τι σκεπτονται,αφου αν ειμαι με κερδος ως εδω  περνω το κερδος μου και περιμενω.Αν ειχα προθεση να κανω εισοδο ,αναβαλω και περιμενω τοσο για  σορτ θεση ,οσο και λονκ.Σας εχω πει οτι το διαστημα 712-725 ειναι σημειον αποφασεων.Σας εδωσα τις τιμες οροσημο των μετοχων,προσωπικα πιστευω  στην αποχη,εως οτου δουμε τι θα αποφασισουν.Φιλοι  μου ειμαι θυασωτης της ανοδου για πολλους λογους,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εμενω στις επιθυμιες μου,αλλα σε αυτο που επικρατει στην αγορα και επιβαλουν οι δυνατοι.Αλλο τα θελω μας ολων και αλλα τα θελω των ανθρωπων αυτων που μπορουν και να τα επιβαλουν.Εμεις ακολουθουμε ,οταν βεβαιωθουμε οτι εχουμε σωστα προσδιορισει την κινηση.Εχω πει εχουμε μια αλλαγη γενικα  με την πολυμηνη συσσωρευση,και θα δουμε που και ποτε θα εκτονωθη.Εχω μερικες σκεψεις οτι κατι συμβαινει και στις ξενες αγορες,και  επειδη οι διαμορφωτες τω αγορων ειναι ιδιοι παντου ισως αυτη την στιγμη να μας κανουν γυμνασια ακομη και  για το 600.ΘΕΛΩ να ξεκαθαρισω την θεση μου,οτι εγω ερμηνευω αυτα που βλεπω καθε μερα,δεν ειμαι δογματικος,εχω τις μετρησεις μου που με καθοδηγουν.Ολα θα ηταν υπερ της ανοδου αν ηταν επιτυχης η δευτερη προσπαθεια προςτο 735 ,και θα προτιμουσα να μην εχει γινει ακομη και καμια.Εχω γραψει δεν ειμαστε σε αγωνα ταχυτητας ,αλλα αντοχης γιαυτο να περνετε τα κερδη σας και οι εισοδοι να γινονται σε πολλες δοσεις και οχι την ιδια μερα,σπαστε τις αγορες σας η τις πωλησεις σας (σορτ) σε μικροτερες .Αυτα λοιπον φιλοι μου θα σας ενημερωσω λιγο πριν το ανοιγμα της σποτ αγορας,αφου μελετησω το ανοιγμα των συμβολαιων του εικοσαρη,αυτα παντα μας προδιδουν τις περισσοτερες φορες την κινηση  της σποτ αγορας.Σας χαιρετω να εισθε ολοι καλα τα λεμε αυριο λιγο πριν ανοιγμα της σποτ.

 savil 



Δεν υπάρχουν σχόλια: