Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

φιλοι μου καλησπερα σας

Ηθελα να εχει ενα καλυτερο κλεισιμο και αυτα που θα σας πω αποψε θα εχουν ενα τετοιο νοημα.Δεν γνωριζω τι θα κανει αυριο ο δεικτης το πιο ευκολο ειναι να πουμε  θα παει κατω με τα γνωστα σημεια  και προορισμο το 589 οπως χιλιαδες φορες το εχω πει με την γνωστη φραση// πανω απο το 689 βλεπουμε το 789 και κατω απο το 689 βλεπουμε το 589 και οχι μονο.Εγω θα σας μιλησω αποψε τι ειναι το 689 σαν σημειο.
Φιλοι μου πολλα σημεια που ειχαμε ως τωρα  οπως το 722, 770 764,780  κ,τ.λ .ολα εχουν χασει την παλια τους σημασια και εχουν δημιουργηθει νεα.Φιλοι μου η αναλυση που σας κανω σαν βαση εχει την εβδομαδιαια  αναλυση και οχι ωριαια η ημερησια.Ηθελα κατι πιο σταθερο να παρω σαν βαση γιαυτο προτιμησα την εβδομαδιαια αναλυση.Η αναλυση αυτη φιλοι μου μας λεει οτι απο το 624 εχει κατι αλλαξει και μια ανοδικη προοπτικη εχει δημιουργηθει με στοχο αρκετα μεγαλο.Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι αυριο το πρωι δεν μπορει να αλλαξουν τα πραγματα προς το χειροτερο,αφου καμια αναλυση στον πλανητη δεν δεσμευει κανεναν ,στην αγορα,παρα η ιδια η αγορα δινει την λυση.Επομενως με αυτη την αναλυση την εβδομαδιαια το 689 ειναι ενα ενα απο τα τρια σκαλοπατια που μας οδηγουν πανω απο το 800..Δεν ειναι ευκολη υποθεση να ερευνησουμε τους δυνατους,και ξερετε η σκοπιμοτητα απο την αληθεια  δεν εχουν μεγαλη διαφορα,δηλαδη αν οι δυνατοι θελουν πραγματικα να πανε την αγορα πανω απο 800 ,ερωτω?γιατι να βιαστουν να το κανουν αυτο και να μην μαζεψουν οσο πιο πολυ μπορουν τα χαρτια που τους ενδιαφερουν εδω στα χαμηλα?.Επομενως αν αυτο ειναι η αληθεια δηλαδη  αυτη η σκοπιμοτητα το γυρισμα,σε τι διαφερει απο την αληθεια που μπορει να ειναι μια κανονικη διορθωση  του δεικτη και που οδηγει σε νεα χαμηλα?Εγω παρατηρω το εβδομαδιαιο που εχει μεγαλυτερες αντοχες,και σκεπτομενος και την δυσκολη σκεψη που ειναι η αντιθετη στην λογικη των πολλων.ΔΕΝθελω να πω με αυτο οτι 100% παμε επανω ,μια παρατηρηση κανω και νομιζω ενα μκρο ρισκο να παρει καποιος δεν χαθηκε και ο κοσμος,αλλα ειπαμε μικρο ρισκο και βλεπουμε.Αυριο αναλογα με την κινηση αν εχουμε κατι πιο νεο θα σας το ανακοινωσω,
Σας χαιρετω ο φιλος σας


savil 

Δεν υπάρχουν σχόλια: