Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

Φιλοι μου καλησπερα σας
 Τι να σας πω και τι να γραψω.Στερεψαν τα λογια μου,και η σκεψη μου μονο θυμο βγαζει,επειρεασμενη απο την καρδια μου.Σας εγραφα χθες οτι η ωριαια αναλυση δεν πρεπει να λαμβανετε σοβαρα υποψιν, επεσα και εγω θυμα των καλων μου προθεσεων να βοηθησω παραμονες εορτων και να μην δηλητηριαζω τις ψυχες σας εκεινες τις ημερες,παραμονη μεγαλων εορτων,ηταν ακριβως η επομενη της ληξεως των παραγωγων σειρας Δεκεμβριου.Σημερα  λοιπον περισεψε η υποκρισια και με ενα μπαραξ ξεπουληματος  φθασαμε εδω που φθασαμε.Η πληρης απαγοητευση για το αυριο,της αγορας και της Ελλαδας.Φιλοι μου η αγορα ,και η ελλαδα  μεσα σε ενα χρονο εχουν μεγαλες απωλειες,νομιζω υπερβαινουν τα 100 με 120 δις,δηλαδη το 50% του δημοσιου χρεους περιπου.Το θεωρω μεγαλη καταστροφη για την ελλαδα και τους Ελληνες,και λυπαμαι που κανεις επισημος δεν συγκινηθηκε,δεν ιδρωσε το αυτι κανενος,αυτη η μεγαλη η τεραστια εθνικη καταστροφη περασε στο ντουκου,τι να πω  το μονο που ερχεται στο νου μου ειναι// ντροπη//,οταν χανεται ενας τοσο μεγαλος εθνικος πλουτος που κρατουσε την ελλαδα ζωντανη στο παγκοσμιο //γιγνεσθαι//,και ψαχνουμε για κανενα εμιρη κακομοιρη μπας και φερει ενα με δυο δις και του κανουμε υποκλησεις ομαδικως.Ενω χασαμε  ολο αυτο τον εθνικο πλουτο που δημιουργουσε απασχοληση,και φορους υπερ του δημοσιου.Λυπαμαι  πραγματικα που κανεις δεν βγηκε να πει μια κουβεντα,αισχος κυριοι υπευθυνοι αισχος και ντροπη σας.ΚΟΠΤΕΣΘΕ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΖΕΤΕ ΑΝ ΚΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΥΚΑΚΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΤΕ ΝΑ ΠΗΤΕ  Η ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΤΕ  ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
 Φιλοι μου τεχνικα  τα εχουμε πει,δεν υπαρχει ασφαλης προβλλεψη,με αυτες τις συνθηκες που επικρατουν,σε αλλες εποχες θα ελεγα μεσα απο τον φοβο και τον πανικο γεννιεται το καινουργιο,σημερα δεν μπορω να το πω,μπορει και να ισχυει,αλλα τα παντα περνουν στην πληρη απαξιωση.ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕς-ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕς-ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕς,ΟΛΑ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ Ως ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΡΙΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ τους επιχειρηματιες και τις επιχειρησειςκαι ειχαν μπουκωσει τοσα χρονια με φουλ διαφησεις απο αυτες τις επιχειρησεις,τωρα πλεον παππαλα.Δεν εχει πλεον δουλεια ουτε για αυτους,αλλα και τις επιχειρησεις και τους επιχειρηματιες απο το πρωι ως το βραδυ τους εβριζαν εδω και ενα χρονο  το ολιλογωτερο.Δεν ειναι εντελως καθαροι και μερικοι επιχειρηματιες,αλλα τον θεσμο της ελευθερης οικονομιας δεν τον σεβαστηκε κανεις.Τεχνικα λοιπον φιλοι μου νομιζω οτι ως το 589 θα εχουμε καπια αντιδραση ισως και απο το 614,αλλα ειμαστε ηδη στο 614 σχεδον.Οι τιμες νομιζω σε πολλα χαρτια επιασαν τα χαμηλα του  Μαρτη του 07,αλλα τελος δεν υπαρχει.Οταν βλεπουμε να θεωρουν επιτυχια  την αυξηση ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ με 1ευρω τι να πουμε?αυτα καταστρεφουν ολη την ,αγορα.δΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΙ ΓΙΑ ΝΑΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Η ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕΡΙΚΟΙ.η εικονα ειναι εντονα μα πολυ εντονα πτωτικη,θωρακισθητε με υπομονη και καρτερια,//εχθρος του φθηνου ειναι το φθηνοτερο//,ισως ακομη και αν αγορασει καποιος  να μην βρισκει αγοραστη για τα χαρτια του,και εκ πειρας σας πληροφορω οτι τα φθηνα χαρτια  καμια φορα δεν ρευστοποιουνται με τιποτα,και φεση σε φθηνες τιμες δεν φευγει ευκολα,ειδικα αν καποιος βιαζεται να ρευστοποιηση.ΕΛΑΧΙΣΤΕς Ως ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕς οι αγορες σας και οπως σας εχω πει και αυριο μερα ειναι,οι παλαιοι κωδικοι της αγορας εχουν φυγει δεν ασχολουνται με μας,τα μαζεψαν και εγιναν μπουχος,και εχουμε ισως καποιους αλλους με αλλη νοοτροπια και πρακτκες.Φιλοι μου δεν εχω τι αλλο να πω ,και εγω παρατηρω χωρις να με συγκινει καΠοιο χαρτι  για να το αγορασω,περιμενω και νομιζω αυτη ειναι η ενδεδειγμενη τακτικη
 Αυτα και αποψε σας χαιρετω ο φιλος σας ,κα να θυμασθε ,οτι αυτα που γραφω ειναιπροσωπικες Αποψεις και δεν  αποτελουν συσταση για χρηματιστηριακη συμπεριφορα και πραξεις.

savil 

Δεν υπάρχουν σχόλια: