Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [ αποτο 624 στο 1092] 25-1-11

φιλοι μου σε ολο τον πλανητη γεια σας

 εχω καλα νεα ,πολυ καλλα ,τα βλεπετε και στον τιτλο απο το 624 στο 1092.Ναι εγω αυτο πιστευω,γιατι ετσι μαρεσει.Ναι μαρεσει διοτι εχουμε φαινομενα  που εχουμε να τα δουμε αο τον Νοεμβριο του 2009.Δεν θελω να κλαιω την μοιρα μου,αλλα να γλενταω με την χαρα μου,ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΗΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΤΗΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟ Ι ΔΕΨΟΥΝ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΜΟΥ  ΦΛΟΥΔΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ Η ΚΑΤΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΟ  φυκια για μεταξωτες κορδελλες.Θα εχουμε τα ματια μας ανοιχτα μηπως συμβαινει και αυτο,αλλα ειναι η πρωτη φορα που λεω αξιζει τν κοπο να δκιμαζουμε σιγα σιγα τις δυναμεις .
Η αγορες φιλοι μου εχουν παγιδεςτο ξερουμε ολοι,αλλα νομιζω οτι κατι αλλο συμβαινει με την δικη μας αυτη την εποχη.Ισως στην συναντηση των Ερωπαιων στις 4 Φεβρουαριου να εχουμε καποιο καλο νεο.Το ευρω ανεβαινει δυνατα ειδικα μετα την συναντηση του  δεκεμβριουδεν ειναι τυχαια αυτη η ανοδος εχει μεσα της ειδηση και λιγο πολυ ολοι γνωριζουμε.Μεσα απο το παρατηρητηριο το δικο μου θα σας παρω  ενα  σημα και αυτο ειναι η διασπαση του ΚΜΟ 90 ημερων .Οδεικτης αυτος εχει τιμη σημερα713,73 και ο δεικτης μας 725 για τριτη συνεχομενη συνεδριαΑυτο ειναι πολυ δυνατη αποδειξη για αποφασεις και τετοιο φαινομενο δεν συμβαινει συνεχεια το ειχαμε για ελαχιστο χρονο στις 2Αυγουστου 2010 και χασαμε την σχεση αυτη περσυ στις 16/11/10.Καταλαβαινετε οτι δεν ειναι ενα φαινομενο της σειρας.Εγω μπορει να διαψευστω οπως στις 18 Δεκεμβριου,αλλα θα σκασω αν δεν πω αυτο που βλεπω,εστω και αν μπλοφαρουν οι δυνατοι.Δεν αποκλειω να μπλοφαρουν ουτε με απασχολει,ειμαστε πολυ κοντα στο 713, αν το χασουμε φιλοι μου η πλησιασουμε κοντα του πουλατε και παρτε τα κερδη σας η αν γραψετε μια μικρη ζημια δεν πειραζει,στην μαχη εμαστε θα μας παρει και κανενα σκα ι δεν πειραζει.Φυσικα εγω δεν μετρω μονο αυτο αλλα,και αλλα πολλα και δυνατα πραγματα,και ολα μου δειχνουν αισθητη βελτιωση των συνθηκων για συνεχεια στην κινηση που ξεκινησε απο το 624.Ειχαμε ακομη καλυτερη βελτιωση των αριθμων και το οριο του 725,69 εχει πεσει  πλεον στο 723,31 ,βελτιωθηκε σημερα διοτι δεν χασαμε επαφη με την περιοχη που βρισκομαστε.Για μενα ειναι πλεον σα να εχει γινει διασπαη του  παλαιου σημειου.Εχουμε φαινομενο  ιδιο με τον ΑΠΡΙΛΙΟ του 2009 τοτε που γυρισαμε απο το 709 κα φθασαμε στο 1578.Δεν με ενδιαφερει η  αποτομη κινηση ισως και πανω απο το 755 ,αλλα ,να μην εχουμε χειροτερες συνθηκες απο αυτες που βρισκομαστε σημερα.Αν μπλοφαρουν οι δυνατοι (ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΕΚΔΟΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ),ενταξει για μενα και αυτο παιζει ,αλλα με ελαχιστες πυθανοτητες,αλλα και ετσι να ειναι δεν με ενοχλει ,οπως ειπα και προηγουμενως  δεν θα  μας στειλει τεζα στο πατωμα,ισως μας δοθει η ευκαιρια να κανουμε αγορες σε καλυτερες τιμες.Επαναλαμβανω βλεπω πολυ ψηλα,αλλα για τωρα αμεσα αρκουμαι στο 741 .Ναι ζητω κατοχυρωση του 741 οχι γιατι ηταν η τελευταια κορυφη που καναμε  τον Δεκεμβριο,αλλα γιατι το 741 δενει στην αλυσιδα του 1092 σαν ενδιαμεσος σταθμος.Προσωπικα  θα παρακαλουθω την αγορα  και  το παραμικρο να συμβει θα το δητε γραμμενο στην σελιδα μας πολυ γρηγορα.Θα συνεχισω να σας γραφω με το ανοιγμα του συμβολαιου και μια πρωτη εκτιμηση και φυσικα και στη διαρκεια ολης της συνεδριας θα εχετε  συνεχη ενημερωση.Οτι βλεπω και οτι ξερω γινεσθε δεκτες αμεσως,βλεπετε σας εχω μεγαλη αδυναμια,και με εχετε τρελανει με ταις επισκεψεις σας απο ολο τον πλανητη.εδω τελειωνω ειναι ολα καλα, τι αλλο να σας γραψω,τα λεει ολα ο φιλος σας πολλεςφορες την ημερα.Σας ετοιμαζω το μουσικο καναλι δεξια στην σελιδα για να το γλενταμε .Ε ρε γλεντια πουχουμε να κανυμε,μεχρι και τσαμικα θα σας βαζω οταν μπαινου γκολ και οχι μονο.
 ΣΑς χαιρετω φιλαρακια η μουσικη θα παιζει ως αργα το βραδυ .Το συνθημα μου το ξερετε
 αγαπατε-αγαπατε δυνατα και και ζηλιαρικα γιατι ετσι μας αρεσει και ετσι γουσταρουμε και η αγαπη ειναι μαγκια.
 ΚΑΛΗ ΣΑς ΝΥΧΤΑ

 savil  





Δεν υπάρχουν σχόλια: