Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

Μεταναστευση η μονη λυση
 ----------------------------------
 Φιλοι μου καλημερα σας
ολοι γνωριζουμε,οτι απο την φυση αντλουμε πολλες φορεςπολλα παραδειγματα,αναγκαια για την επιβιωση.Εχουμε για παραδειγμα τα χελιδονια ,που δεν θελουν ποτε στην ζωη τους να συναντησουν τον χειμωνα,γιαυτο οταν καταλαβουν οτι θα αρχισει να ερχεται ,αυτα φευγουν,ετσι ζουν,ετσι εμαθαν να ζουν.Δεν θελουν ποτε να συναντησουν τον χειμωνα.Ετσι ισως και εμεις πρεπι να σκεφθουμε ,οσοι μπoρουν φυσικα,να κανουμε αυτο που κανουν τα χελιδονια,να φυγουμε,να παμε σε πιο ζεστα μερη,τον εργατικο,τον αξιο,τον παραγωγικο,τον καλο ανθρωπο ,ολοι τον θελουν και υπαρχουν τοποι φιλοξενοι,υπαρχουν τοποι  που οι καλοι χωρανε.Εδω στη χωρα μας ηλθε μεγαλη βαρυχειμωνια,και τα παντα παγωσαν.Παγωσε το χαμογελο μας παγωσαν οι ψυχες μας,παγωσαν τα ονειρα μας,παγωσαν οι ελπιδες μας,παγωσε το μελλον μας και το  μελλον  των παιδιων μας,ολα γυρω μας παγωσαν.Λυκους και αρκουδες γεμησε οι χωρα μας,ποτε  στο κουτελο τους γραφει στρος καν,ποτε τροικα ,και ενα μεγαλο σακκουλι κρατανε που γραφει απεξω μνημονιο ,και μαζευουν και χωνουν εκει μεσα οτι βρουν,απο δικαιους και αδικους.Δεν εχουμε αλλη λυση διοτι η μια ειναι η φυλακη σε οποιον αντιστεκεται και η αλλη ειναι ουστ απο δω,τουτος ο τοπος ανηκει στον στρος καν.Ειναι πικρα τα λογια μου ,αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα,δεν θελω να βρισω κανεναν,ολοι ξερουμε και αυτοι που τους εφεραν εδω ξερουν,αλλα αυτοι δεν πεινουν οπως εμεις.Αυτοι που τους εφεραν εδω  τα παιδια τους τα διορισαν στην βουλη ,λες και ειναι η επιχειρηση τους,λες και εμεις δεν εχουμε παιδια ανεργα.Ολοι ξερουν και κανεις δεν μιλαει.Μιλανε τα εκατομυρια του τσουκατουκαι ,του βαρθολμαιου,μιλανε οι δηθεν οι συνδρομες των κρυφων καταστασεων απο δηθεν μελη του κοματος.Φιλοι μου ειμαστε ορφανοι,δεν εχουμε μανα,δεν εχουμε πατερα,δεν εχουμε κανεναν να μας αγαπαει,ολοι εμαθαν να μας βιαζουν,ναι οπως το ακουτε βιασμος λεγεται αυτο που σε αναγκαζουν να κανεις χωρις να το θελεις και χωρις να φταις.Γιαυτο εγω θα ακολουθησω το παραδειγμα ενος χελιδονιου,ποναω πολυ ,αλλα ο βιασμος δεν αντεχεται,κλαιω πολυ,αλλα την φυλακη δεν την μπορω,αφηστε με να φυγω και οπου με βγαλει η ακρη,οπου με παει το κυμα,απλα θα ανεβω σε ενα βουνο ψηλα και απο εκει θα δοκιμασω την φυγη μου,δεν εχω δυναμη ,δεν μου εμεινε αλλη δυναμη,την πειραν οι βιαστες μου με εκεινο το μεγαλο τσουβαλι που κρατουν και μεσα ριχνουν και το περνουν οτι βρουν, απο οποιον βρουνκαι βρισκουν,δεν ειναι αναγκη να χρωστας εσυ ο ιδιος για να στο παρουν,χρωστανε αλλοι π.χ βοσκοπουλοι κ.τ.λ, γιατι οι συνεργατες που εχουν στον τοπον μας ειναι σαν τους λυκους με λεοντη προβατου.Ελα καλο μου χελιδονακι παρε με μαζυ σου ,παρε με εκει που εχει παντα καλοκαιρι,η μαθεμε αυτο που ξερεις καλα,να μην συναντας ποτε τον χειμωνα,να μαθω να το κανω και εγω.

 savil
ο,τι γραφω εχουν και ενα προσωπικο συμβολισμο,γεια σας φιλοι μου δεν θα σας εχασω ποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: