Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

σχολια και παρατηρησεις του Σαββατου

Φιλοι μου καλημερα σας
 Σαββατο πρωι ,ενα καφεδακι κρυο πανω στο γραφειο μου,και σεις χιλιαδες πλεον απεναντι μου μεσα στην μικρη οθονη,τοσοι πολλοι και ομως χωρατε ολοι σα,γιατι χωρατε στην δικη μου ψυχη πανω απολα και αυτο μετραει η ψυχουλα του καθενος μας,και ξερω εσεις διαθετε ολοι ψυχουλα και το ιδιο και εγω για ολους σας,ακομη και μερικους απο εσας που σας μαλωσα.Σας εχω πει οτι ειδικα αυτη η σελιδα  ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 ειναι το γραφειο μου,δεν θα κλεισει ποτε οσο ζω εγω.Εδω θα σας υποδεχομαι ,εδω θα μου τα (ψελνετε) εδω θα σας τα (ψελνω),αλλα πανω απολλα να ξερετε οτι η πορτα ειναι παντα ανοιχτη και η προθημεια περισευει  οπως και πριν να βοηθησω τον οποιονδηποτε με μια συμβουλη ,η να εκφρασω την γνωμη μου για κατι που τον απασχολει και μου το εμπιστευεται.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ.Επισης εχω και ευχαριστα νεα για τον φιλο σας ,αλλα πιο πολυ για την σελιδα μας αυτη ,η οποια απο  αυριο Κυριακκη θα ξεκινηση με νεο προγμαμμα πανω στην ενημερωση σας χωρις να επειρεαζετε ο επαγγελματικος τομεας του μπλοκ.Ξερω οι πιο πολοι απο εσας ,εισθε βεβαιοι ,οτι αν  υπηρχε κατι σπουδαιο που επρεπε να ανακοινωσω ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΤΟ ΣΤΩΜΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΚΑΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ,αν ειχα  εστω και τοση δα υποψηψια οτι κινδυνευετε  πανω στην δουλεια μας,εγω θα ειχα βγει και θα το διαλλαλουσα και τα συμβολαια και ολα θα τα τειναζα στον αερα,αλλα ευτυχως δεν υπηρχε και εγω αυτο το ηξερα,γιαυτο και δεν επεμενα πολυ  σε θεματα ενημερωσης.Απο αυριο θα εχουμε μια ωραια και συνεχη ενημερωση εδω στο γραφειο μου και ειμαι βεβαιος ,οτι θα  καλυπτεσθε πληρως στην επαγγελματικη σας πορεια,απο αποψεως ενημερωσης σωστης,και ετσι τα φιλαρακια μου ολα θα εχουν παλι το σπιτι τους  γιατι δικο σας ειναι εσεις το φτιαξατε και σε σας ανηκει.Ξερετε αναρωτηθηκα πολλες φορες αυτο το τελευταιο διαστημα πως ειναι δυνατον μια σελιδα που δεν λειτουργει οπως πριν να εχει τοσους πολλους επισκεπτες,εγω θα εκφρασω για αλλη μια φορα ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  για τελευται φορα για σημερα και να μπουμε σε θεματα που μας καινε.Θα σας γραφω ολη την ημερα σημερα ως το βραδυ και αυριο το ιδιο οσα δεν σας εγραψα τοσο καιρο θα σας τα γραψω ολα ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ,γιατι απο την ΔΕΥΤΕΡΑ θα ειμαστε ,παλι κανονικα μαζυ σε θεματα ουσιας.Λοιπον καλοι μου φιλοι ,και παραπονιαρηδες μου εχουμε μια μικρη ΝΙΚΗ ,εστω και στα σημεια.Θυμασθε που σας εγραφα η αγορα μας εχει πολλα αρνητικα σημεια και ειχα αναφερει ενα καταλογο,χθες διαβασα οτι αναβαλλεται για ενα χρονο ο φορος υπεραξιας των μετοχων απο τις συναλλαγες.Βεβαι θα μου πητε αναβαλλεται και δεν καταργειτε,συμφωνω,αλλα ξερετε αυτο το θεμα σερνεται απο την εποχη του ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ(αλλος  και τουτος που τον θυμηθηκα απο τα λοντον και τουτος),επαναλαμβανω ,απο τοτε θελουν να τον εφαρμοσουν και ολο τον αναβαλλουν και ξερετε  γιατι?Ανθρακες ο θυσααυρος ειναι η απαντηση θα πιανανε την μαριδα που ετσι και αλλιως στην πλειοψηφια της ειναι με ζημιες και οι μεγαλοι ειναι απο πλατφορμες του εξωτερικου και ειναι αδυνατον να τους φορολογησεις .Με την σημερινη τεχνολογια και τα πολλα επενδυτικα προιοντα ειναι σχετη βλακεια να σκεπτεται η κυβερνηση οτι θα λυσει θα προβλημα της με αυτο τον τροπο,ασε που το ξεπλημα μαυρου χρηματος με ζημιες θα πηγαινε συνεφο .Καταλαβαν εστω και την τελευταια στιγμη ,οτι ειναι σχετη βλακεια η εμονη σε τετεοιες αποφασεις,και ως βλακες  μπορουν να χαρακτηρισθουν οι εμπνευστες και οι δημιουργοι αυτων των αντιληψεων(αλλο θελω να γραψω, αλλα μας πιανει ο νομος) και τουτοι ο νεοι εθνοπατερες δεν αστειευονται.Τελειωνω αυτη την πρωτη επαφη μαζυ σας,θυμιζοντας παλι,οτι ειναι θετικο η αναβολη της εφαρμογης του νομου.Θα επανελθω με αλλο θεμα  πολυ βασικο πανω στην δουλεια μας απο την πλευρα της καθαρης ενημερωσης.Γεια σας φιλαρακια μου σε λιγο παλι μαζυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: