Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

2ηεπικοινωνια   16-10-10
 ---------------
 προς το εκουσιον παθος
 --------------------------
 ολοι μας καλοι μου  φιλοι σηκωνουμε τον σταυρο του μαρτυριου , και καθε ενας απο εμας βαδιζει ,αλλος αργα-αλλος βιαστικα προς το εκουσιον παθος.
Καθε ενας απο εμας σηκωνει το δικο του σταυρο και ειμαι βεβαιος οτι ολοι  ανεβαινουν τον γολγοθα τους.Τι να σου κανει  αυτος που σερνει τον σταυρο του,δεν μπορει  να σε βοηθησει ,ακομη και αν το  επιθυμει .Το πολυ και το βαρυ,με  κατα ι δρωμενο  το προσωπο του, να σου ριξει μια ματια συμπονιας.  Ομως αυτο ειναι μεγαλο πραγμα,ειναι μεγαλη υποθεση μια ματια συμπονιας,.Φυσικα οταν ο κυριος ανεβαινε τον γολγοθα ,οπως και εμεις τον δικο μας,στο δρομο μας αριστερα και δεξια υπαρχει κοσμος,κοσμος που μας κοιταζει ,απολαμβανει το θεαμα της μεταφορας του σταυρου  μας  και γελαει .Ειρωνευεται πολλες φορες τον βασανισμενο ανθρωπο που κουβαλαει τον σταυρο του.Ανυπομονει να δει και το θεαμα της κρεμαλας, ως ατραξιον .Ναι φιλοι μου,αντι να βοηθησει στην μεταφορα του σταυρου,αντι να πει ενας ανθρωπος υποφερει,ειναι ιδρωμενος και σε λιγο θα σταυρωθει,κοιταζει το μαγαζακι του που ειναι πισω του, μασαει και καμια τσιχλα σαν προββατο που αναχαραζει(ξαναμασαει την τροφητου),κοιταζει μηπως μπαινει και κανενας πελατης στο μαγαζακι του και ολα καλα.
Σε σενα μιλαω( φιλε),ναι σε σενα που εχεις γνωμη μονο για αυτα που σε συμφερουν ,ναι σε σενα το λεω που παιρνεις την δικη μου γνωση και την εμπορευεσαι λες και βρηκες τον βλακα,και ερχεσαι και απο πανω να μου πεις να βαλω διαφημισεις .Εισαι βλακας με περικεφαλαια,με πατεντα ανικανος,δεν σου ζητησα ελεημοσυνη,το κοστος μου ζητησα ,για να υπαρχω,να ζω και να γραφω.Η ηλικια μου δεν θελει πλουτη,χαζε και φαρισαιε,εισαι ενας φαρισαιος,της πενταρας ανθρωπακος ,κλεφτης γνωσεων.Παιρνεις αυτο που δινω εγω δωρεαν και το πουλας μαγκια,χαμενε του κερατα.
Κανε υποδειξεις στην αμορφωσια σου .Ναι φιλοι μου ολοι κρινομεθα καποιες φορες. Βρεθηκαν πολλοι που ετρεξαν οταν βρηκαν πορτα ανοιχτη,και αντι ,να πουν ευχαριστω γιαυτα που εμαθαν κοντα μου ,αρχησαν υποδειξεις κανε αυτο-κανε εκεινο-κανε τ'αλλο- το κακο σας το φλαρο εμπορακια της πενταρας. Ου να μου χαθητε απο τα ματια μου οσοι τολμησατε να μου κανετε υποδειξεις αυτης της μορφης.ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙςΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΗ βεβαιως καλοδεχουμενα και επιθυμητα απο μερους μου,αλλα οχι αυτα σε μενα, οταν ΝΟΜΙΖΕΤΕ οτι εχετε απεναντι σας τον ευτοσας αναποδα,εχετε το ειδολο σας,ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΜΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΛΟ ΣΑς δεν μοιαζουμε πουθενα  κυριοι αυτων των υποδειξεων ,κρατατε τις ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ , για τον εαυτο σας και για τα παιδια σας οχι σε μενα τετοια φελλοι ε! φελλοι.
ΒΑΛΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ,αλλα φυσικα στο μυαλο του ειχε το τζαμπα,την κλοπη λες και αυτος ειναι ο εξυπνος και εγω δια πρωτη φορα ακουω την λεξη διαφημιση.Ακου (φιλε) ,σε λυπαμαι,πραγματικα,κοιταξε να αλλαξεις στην ζωη σου.  Παντα να σκεπτεσαι εσυ τι πρεπει να κανεις για τον αλλον(ακομη και το παιδι σου),και οχι τι θα κανει ο αλλος για τον εαυτο του.Σε λυπαμαι φουκαρα κοιμασαι ορθιος και θα φας  τα μουτρα σου και δεν θα τα γνωριζεις οταν τα δεις στον καθρεφτη.Εγω σε οποιον μου ζητησε βοηθεια δεν την αρνηθηκα,ουτε ιδιωτικα ουτε και δημοσια απο το μπλοκ και φυσικα ουτε θα την αρνηθω ποτε στην ζωη μου και σε κανεναν ανθρωπο πανω στην γη,
ΑΛΛΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ  ΓΝΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ εκτος και το θελω εγω .Δικο μου ειναι  το πορτοφολι γνωσεων και το κανω οτι γουσταρω και αναφορα δεν θα δωσω σε κανεναν. ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ,δεν ειναι δυνατον αυτα που γραφω εγω, εσυ να τα πουλας,δωστα και εσυ δωρεαν οπως τα πηρες.Για να σας  το λεω εγω σημαινει   πως εχω περιστατικα λιγα φυσικα, οτι τις προτασεις μας εδω στην σελιδα καποιοι κυριοι τις εμπορευονται , εναντι αδρας αμοιβης και ερχονται  οι ιδιοι και σου κανουν υποδειξεις πως θα εχεις εσοδα το μπλοκ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ απο σενα αναγνωστη του μπλοκ να ζητησεις συγνωμη για το σχολιο που εκανε πριν λιγες μερες  για ελευθερες φωνες και οτι πουληθηκα και μου ευχηθηκες ειρωνικα και και καλα κερδη μαλιστα,πρεπει να ζητησεις συγνωτη τωρα,οχι απο μενα τοσο ,εγω δεν την εχω αναγκη απο ολους εσας διοτι ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΣΑς ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,αλλα δεν το εκανε,δεν σας εδωσε ποτε την γνωση του δωρεαν,και ερχεσαι κυριε χρηστο και μου μιλας εσυ εμενα για καλα κερδη και οτι πουληθηκα?.Εσυ γιατι δεν εδωσες κοματι απο τις γνωσεις σου σε 2000 χιλιαδες αναγνωστες που εχει το μπλοκ?αληθεια γιατι?Μην κρινεις εμενα τον ευτοσου κρινε,φιλε χρηστο,για κοιταξου λιγο μεσα σου ειναι ολα καλα?Εγω παλι σου δινω την ευκαιρια να επανορθωσεις γιατι νομιζω εισαι νεο παιδι και σαν νεος εχεις το δικαιωμα να κανεις και λαθη ,και με γνωμονα αυτο ,εγω δεν εχω προβλημα εδω ειναι η σελιδα η τα σχολια γραψε οτι θελεις,αλλα επρεπε πρωτα πριν με κρινεις να πεις ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεαν,  ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΣΟΥ ΕΖΗΤΗΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.,ΕΠΟΜΕΝΩΣ,αυτο το μαθημα ηθικης οχι σε μενα αλλα στον εαυτο σου.

savil (θα επανελθω με αλλο θεμα εκτος προσωπικων).

Δεν υπάρχουν σχόλια: